100 koni a się muli

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

100 koni a się muli

Postprzez ulises » 25 sie 2008, o 20:57

Witam

Wczoraj miałem okazje przejechać się seicento na gaz. I doszedłem do wniosku, że mój golf się muli. Bardzo słabo przyśpiesza i wolno się rozpędza. W fiacie lekko nacisnąłem gaz i wyrywał do przodu. A mój golf przecież ponoć ma 100 koni i się muli. Co to może być?, no chyba, że tak ma być.
Avatar użytkownika
ulises
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:46
Lokalizacja: Szczecin

100 koni a się muli

 

Postprzez łaksiak » 25 sie 2008, o 21:12

zapnij VAG'a może się znajdzie przyczyna
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez neo2223 » 25 sie 2008, o 22:33

albo jedz od razu ustawic zapłon
Avatar użytkownika
neo2223
Czytacz
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14 sie 2008, o 21:00
Lokalizacja: słupsk

Postprzez marko1967 » 26 sie 2008, o 15:16

neo2223 napisał(a):albo jedz od razu ustawic zapłon
też przychylam się do tej sugesti
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez PiJey88 » 26 sie 2008, o 15:21

jesli masz silnik AEK to dobrze przyśpiesza od 4,5 tyś w górę do końca, a jeśli AFT to przyśpiesza od 3 tyś do jakichs 5,5 tyś a potem już normalnie do 6,5
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez QKi89 » 27 sie 2008, o 20:36

PiJey88 napisał(a):jesli masz silnik AEK to dobrze przyśpiesza od 4,5 tyś w górę do końca, a jeśli AFT to przyśpiesza od 3 tyś do jakichs 5,5 tyś a potem już normalnie do 6,5


Ja mam AEK'a i mój przyspiesza od 3 tyś. ;-) A tak w ogóle to AEK od AFT zbytnio się nie różni. AFT jest lekko bardziej unowocześniony.
Avatar użytkownika
QKi89
Badacz tematu
 
Posty: 183
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 19:53
Lokalizacja: Mielec

Postprzez PiJey88 » 27 sie 2008, o 20:56

QKi89, miałem oba i różnica jest w momencie, w tym nowszym jest niżej i trwa krócej ;-)
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Hella » 30 sie 2008, o 21:47

Witam ! mam podobny problem , auto muli i trzeba zdrowo przycisnąć ,żeby wyrwał do przodu , mam tez forda KA / 60 KM ,który w porównaniu z golfem , rwie jak szalony :mrgreen:
kumpel sugerował , że może trzeba świece i kable wymienić ? jak myślicie ? aaa dodam ,że mam golfa od tygodnia , więc się poznajemy dopiero :lol:
Hella
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 21:22
Lokalizacja: BYTOM

Postprzez dziabi3 » 31 sie 2008, o 12:01

a może wina leży po stronie katalizatora zapchanego
Średnie spalanie 7,5>8l lpg /5,8l pb
dziabi3
Members
 
Posty: 513
Dołączył(a): 10 wrz 2007, o 20:40
Lokalizacja: ewewefwef


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 30 gości