2,0 16V DOHC

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2,0 16V DOHC

Postprzez Kaldur » 30 gru 2009, o 21:33

Poszukuję schematów mechanicznych jak i elektrycznych do tego silnika. Bardzo zależy mi na konkretnych schematach gdyż zamierzam wymienić silnik w moim aucie właśnie na ten model. Będę wdzięczny za wszelką pomoc oraz doświadczenie innych, którzy dokonali już SWAP w swoim autku.
JEST NISKO JEST ZAJEFAJNIE!!!
MK3 GT 90 KM
Kliknij poniżej i oceń
moj-golf/moj-gofer-mk3-t18318.html
Avatar użytkownika
Kaldur
Badacz tematu
 
Posty: 287
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 19:33
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

2,0 16V DOHC

 

Postprzez WASKIVR6 » 31 gru 2009, o 21:31

Najlepiej jak bys kolego trafil rozbitka z silnikiem ABF wtedy swap pojdzie lepiej bo bedziesz mial sterownik skrzynie biegow wraz z lewarkiem i instalacja oraz z hamulcami.Hamulce tyl wtedy tez trzeba przelozyc bo jak by wygladal z przodu 5 srub a ztylu 4 pytanie czy masz u siebie ABS bo dobrze by bylo miec sprawdza sie przy warunkach zimowych.Schemat instalacji silnika mysle ze bym ci zalatwil z opisem jesli ci pomoze.Jak masz jakies pytania lub chcesz ten schemat to prosze na PW.
Avatar użytkownika
WASKIVR6
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 31 gru 2009, o 19:59
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez KristoF » 1 sty 2010, o 17:13

troche spora inwestycja. Silnik, osprzet, instalacja elektryczna, sprzęgło, skrzynia, półosie, zawieszenie, hamulce, GTI miał seryjnie ABS wiec sporo roboty.
Jak pisze kolega wyżej najlepiej jakiegoś mocno w tył rozbitego kupic i poprzekładać.
Co do konkretnych schematów to znajdziesz w książce "sam naprawiam VW Golf, Vento" poszukaj na forum była...
pzdr
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Kaldur » 1 sty 2010, o 20:17

Na taki temat wpadliśmy z kolegą po świętach. Sama inwestycja jest napewno sporym kosztem. Strasznie kreci mnie jednak sama myśl możliwości pogrzebania w czymś, wyremontowania oraz włożenia. Później przychodzi radość jazdy takim autem. Tymczasem mam jedynie takie myśli. Z zainteresowaniem śledzę wasze opinie na ten temat. Chciałbym, aby temat się rozwinął. Będą na pewno zwolennicy sprzedania auta i kupna takiego, w którym taki silnik już by był. Mam nadzieję, że dzięki waszym konstruktywnym opiniom podejmę decyzje, co do ewentualnej przeróbki.
JEST NISKO JEST ZAJEFAJNIE!!!
MK3 GT 90 KM
Kliknij poniżej i oceń
moj-golf/moj-gofer-mk3-t18318.html
Avatar użytkownika
Kaldur
Badacz tematu
 
Posty: 287
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 19:33
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez WASKIVR6 » 2 sty 2010, o 01:08

Nie lepiej kupic golfa ABEFA lub VR6 i przy takim cos podzialac ???
Avatar użytkownika
WASKIVR6
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 31 gru 2009, o 19:59
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez SotoM » 2 sty 2010, o 10:34

przerabia nie ma problemu, schematy elektryczne czesci zamienne, fachowa ręka i zrobione - tylko.... skad pewnoś ze kupisz dobry silnik lub 2gie nie jeżdżące auto z silnikiem pracujacym i nie wiadomo w ogóle czy ten silnik nie jest zajechany... no chyba ze masz w planie wlozyc silnik uprzednio wyremontowany przez ciebie.czego sa dodatkowe koszta... to juz sa stare auta i pojechane motory... :-/
Kaldur napisał(a):Będą na pewno zwolennicy sprzedania auta i kupna takiego, w którym taki silnik już by był.

jakis młodzian napewno aby pokatowac i nie sta go pożniej tego naprawia.... :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Imper » 5 sty 2010, o 19:45

z tego co widze wikszosc z was bazuje na wczesniej uslyszanej teori niz praktyce... sam Swap nie jest az tak ciezki tutaj tyle ze nieco kosztowny bo mysle ze jak chcesz zrobic wszytsko dobrze to koszta wyniosa kolo 5-6 tysiecy za calosc (mowie juz tutaj o nowych czesciach do rozrzadu itp itd) jesli chodzi o 1.8 to troche ulatwia to nam bardziej sprawe niz mialbys przerabiac jakiegos 1.4 albo 1.6 np polosie zostaja z 1.8 bo spokojnie sobie poradza... schematow elektrycznych takze nie potrzebujesz jezeli bedziesz mial sam mozliwosc wymontowania silnika i wiazki. Ja osobiscie ja opisywalem demontujac. w sumie nabardziej istotna jest rozpiska skrzynki bezpiecznikow.
http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28
tutaj masz link do takiej rozpiski jesli masz mozliwosc zabierz cala skyrznke bezpiecznikow od dawcy wraz z przekaznikami np przekaznik nr 30 odpowiedzialny jest za sterowanie chyba calym DIGI wiec bez niego ani rusz. To wszytsko tak mowiac po krotce pzodrawiam
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości

cron