Witam! Mam problem z moim golfem GTI 2.0 2e 8v 1994r.
Kiedy jadę i obrotomierz pokazuje 1000-1200-1300 obrotów i wcisnę sprzęgło to obroty momentalnie spadają na 200-300-400-500-600 i silnik albo gaśnie, albo za chwilę obroty się stabilizują. Dzieje się to na zimnym jak i na ciepłym silniku, najczęściej w korkach albo na biegu wstecznym.
Czasami także na biegu jałowym falują delikatnie obroty, jednak po delikatnym przegazowaniu falowanie ustaje.
Silnik krokowy został przemyty
Sonda lambda jest sprawna
Zostały wymienione na zamiennikach wysokiej pułki :
Świece
Kopułka
Palec rozdzielacza
Kable zapłonowe
Termostat
Filtr paliwa
Filtr powietrza
Czujnik temperatury
Kruciec wody który przeciekał
Nie mam za bardzo pomysłu co to może być
liczę na pomoc