2.0 2E nie odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 2E nie odpala

Postprzez Czarny725 » 18 sty 2014, o 14:17

Witam. Wczoraj w nocy coś Mój golf podczas jazdy zgasł i nie odpala. Po przeczyszczeniu kopułki i palca odpalił ale przerywał a później juz wcale.. :-/ Iskra jest paliwo też musi być bo świece były mokre. Silnik Tak jak w temacie 2.0 2E 8V Golf 3 GTI. Proszę o pomoc od czego zacząć i co sprawdzić?
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

2.0 2E nie odpala

 

Postprzez Gesiu_15 » 18 sty 2014, o 14:20

podepnij pod vaga może coś pokazać . Jak nie chce odpalać może to być cewka zapłonowa . :-) zobacz czy w białym wężyku co idzie do obudowy filtra nie ma benzyny jeśli jest to regulator ciśnienia paliwa do wymiany przpuszcza i ci go zalewa :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Opik » 18 sty 2014, o 14:29

Gesiu_15 napisał(a):Jak nie chce odpalać może to być cewka zapłonowa


Czarny725 napisał(a):Iskra jest


:luka:


Zobacz czy odpali z pychu. Jeżeli odpali i po zagrzaniu się będzie normalnie odpalał to ja obstawiam czujnik halla
Avatar użytkownika
Opik
Members
 
Posty: 7058
Dołączył(a): 28 lis 2011, o 22:22
Lokalizacja: Lublin
Silnik: 2.0
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Czarny725 » 18 sty 2014, o 21:17

Auto juz chodzi. przyczyna była pompa paliwa, ale cos sie dzieje jeszcze z przepływomierzem, ponieważ gdy jest podpięty to auto przerywa i gaśnie i dopiero przy 3 tys chodzi równo. po odpięciu chodzi normalnie ale słabo reaguje na gaz.. Więc co tu jeszcze może sie dziać?
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Postprzez Gesiu_15 » 18 sty 2014, o 21:21

skoro na odpiętym przepływomierzu lepiej chodzi to masz przepływkę do wymiany :-P zobacz jak ta klapka w środku czy ociera o ścianke :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Czarny725 » 18 sty 2014, o 23:19

Gesiu_15, Nie ociera, chodzi swobodnie..
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Postprzez Pro100 » 19 sty 2014, o 00:56

Czy sprawdzałeś węże podciśnienia?
Avatar użytkownika
Pro100
VIP
 
Posty: 2623
Dołączył(a): 22 cze 2008, o 16:38
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rocznik: 93
Silnik: R32
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Czarny725 » 19 sty 2014, o 13:44

Pro100, Węże od podciśnienia niby ok. Wszystkie wpięte i całe.
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Postprzez Gesiu_15 » 19 sty 2014, o 13:46

przepustnica czysta ? :-) sprawdz tps podepnij pod vaga i zobacz co pokaże :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Czarny725 » 19 sty 2014, o 15:38

Przepustnica jest czysta. Jutro pod mienie przepływomierz i zobaczę co sie bd działo. A jeszcze mam pytanko czy to może być wina słabego ciśnienia paliwa? Bo pompę nową miał mój kolega ale nie wiemy ile ona jest barowa bo na niej nie pisze.. widnieje tylko napis hart...
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Postprzez Gesiu_15 » 19 sty 2014, o 15:39

3.0 Bary ma mieć do GTI 2.0 ;-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Czarny725 » 20 sty 2014, o 12:59

Sprawdziłem dzisiaj na innej pompie od 1.8T i dalej to samo... :dontgetit: Niestety nie ma dzisiaj mechanika u Mnie na miejscu i nie mogę podłączyć sie pod Vaga ani podmienić przepływki.. Mam jeszcze pytanko gdzie podpina sie Gti pod vaga? bo u środku przy zapalniczce nie mam kostki
Świat się wali w głowie się kręci wsiadasz w GOLFA a on pędzi...
Avatar użytkownika
Czarny725
Czytacz
 
Posty: 27
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 17:16
Lokalizacja: Niedoradz

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości