2.0 2e nie pali na benzynie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 2e nie pali na benzynie

Postprzez emilos » 4 lis 2009, o 23:57

Witam koledzy chcialbym prosic Was o pomoc. Mianowicie chodzi mi to ze posiadam golfa III 2.0 2e +LPG sekwencja. Posiadam taki problem ze auto na zimnym silniku ciezko pali na benzynie, jak przekrecam kluczyk to kreci raz i przestaje i trzeba tak 2-3 razy aby zapalil. Na gazie pali bez zadnych problemow jezdzilem juz do 5 mechanikow i zaden z nich nie potrafi powiedziec co sie dzieje ...... w aucie wymienilem juz :

-świece
- filtr paliwa
- rozrusznik
- sprawdzilem przeplywomierz i wydaje mi sie ze jest sprawny
- wymienilem kable zaplonowe
- sprawdzana byla pompa paliwa
- akumulator mam sprawny

i dalej niestety ten sam problem nie mam juz kompletnie pomyslu co to moze byc ....
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

2.0 2e nie pali na benzynie

 

Re: 2.0 2e nie pali na benzynie

Postprzez terfox » 5 lis 2009, o 09:50

kolego poczytaj sprawdz nic nie kosztuje a może pomóc to typowe zachowanie o tej porze roku .http://www.golf3.pl/topics36/szarpanie- ... t22000.htm
Avatar użytkownika
terfox
Czytacz
 
Posty: 39
Dołączył(a): 23 sie 2009, o 18:27
Lokalizacja: świecie

Postprzez emilos » 5 lis 2009, o 21:47

kolego z tym ze u mnie dzieje sie to nie tylk oo tej porze roku tylko przez caly rok

[ Dodano: 2009-11-05, 23:23 ]
czy jesli mam alternator 120 w golfie 2.0 2e czy moze byc to przyczyna ? lub strata pradu na kablach ? bo gdy tylko zalozylem dobry akumulator 2 dni bylo ok i po 2 dniach znow to samo
Avatar użytkownika
emilos
Badacz tematu
 
Posty: 250
Dołączył(a): 18 sie 2008, o 11:24
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez slavwek.ie » 7 lis 2009, o 10:57

emilos napisał(a):jak przekrecam kluczyk to kreci raz i przestaje i trzeba tak 2-3 razy aby zapalil.

Przestawiony zapłon,
odkręć aparat zapłonowy rusz lekko (kilka stopni) w lewo, czyli odwrotnie do ruchu wskazówek zegara i próbuj odpalić.
Gazowniki często tak ustawiają zapłon, żeby na LPG dobrze jeździł, powoduje to, że rozrusznik się zatrzymuje. Bynajmniej nie jest to usterka elektryczna.

W ostateczności może być tez rozrząd przestawiony o 2-3 ząbki, ale najpierw sprawdź zapłon.

[b]Napisałem szczegóły na PW, ale tu też napiszę, może komuś się przyda...:[/b]

Luzujesz nakrętkę mocującą docisk aparatu zapłonowego (klucz nr 13) i przekręcasz całym aparatem zapłonowym w lewo o około 2-3stopnie.
Możesz to zrobić na odpalonym silniku, ale wówczas radzę założyć rękawicę roboczą, bo czasem może pojawić się przebicie iskry z przewodów wysokiego napięcia i może solidnie "kopnąć" prąd.

Pamiętaj, aby regulacje zapłonu ustawiać na ciepłym silniku, bo przy nierozgrzanym silnik będzie miał trochę inne wartości wyprzedzenia kąta zapłonu i przy dogrzaniu może pracować nie właściwie.

Gaziarze czasem przyspieszają zapłon, żeby silnik dobrze wkręcał się na obroty na gazie, jeśli przesadzą z wyprzedzeniem rozrusznik będzie się zatrzymywał.

U mnie była identyczna sytuacja, z tym, że ja miałem dodatkowo przestawiony rozrząd o kilka ząbków na pasku, nie było możliwości ustawić zapłon właściwie, silnik albo nędznie się wkręcał, albo grechotały zawory na przyspieszaniu. Rozrusznik stawał podczas rozruchu.
Dziwnym zjawiskiem również było to, że jeśli gasiłeś silnik po jeździe na gazie - rozrusznik stawał przy ponownym rozruchu. jeśli przy gaszeniu silnika na benzynie, to odpalając ponownie kręcił normalnie.
Po prostu na gazie silnik zatrzymywał się w innym miejscu (aparatu zapłonowego) i blokował się rozrusznik.
Voice Kraft - postaw na jakość!

Volkswagen Klub Polska #157

.
Avatar użytkownika
slavwek.ie
Moderator Globalny
 
Posty: 1251
Dołączył(a): 10 paź 2009, o 18:36
Lokalizacja: P-ce


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości