2.0 8v Gaśnie tarie. Nie trzyma niskich obrotów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 8v Gaśnie tarie. Nie trzyma niskich obrotów

Postprzez fafal_92 » 22 paź 2010, o 09:28

Witam.Jestem posiadaczem VW jetty sprowadzonej ze stanów w 2 litrowym silniku. Mam problem z niskimi obrotami.Przy odpalaniu od razu gaśnie wcale nie trzyma obrotów. Lecz gdy odpala się i automatycznie dodaje gazu wchodzi na obroty i na wysokich jest ok. lecz gdy się odpuści gaśnie. Podobnie jest w trakcie jazdy: powyżej 2500 obr rozpędza się normalnie lecz gdy chce się jechać jedną prędkością tarpie.Przy ruszaniu trzeba dodawać dużo gazu i ruszać z pół sprzęgła, inaczej gaśnie. Dodam iż takich objawów nie ma cały czas są one mniej więcej przy 60% odpaleń auta. Najgorzej jest gdy jest wilgotno lub po jeżdzie w deszcz. Posiadam w samochodzie gas sekwencyjny na gazie i na bęzynie dzieje się to samo. Jeździłem po mechanikach i żaden nie wie co to jest. Na komputerze wyświetla się 3 błędy
16684 p0300
16685 p0301
16687 p0303
Wiem ze 2 z oznaczają wypadanie zapłonów tylko nie wiem co zrobić aby tego nie było.
Jakby coś to pomogło to świece i przewody są założone nowe.

Prosił bym o pomoc bo już nie wiem co robić z tym samochodem;/
fafal_92
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 09:19
Lokalizacja: Repki

2.0 8v Gaśnie tarie. Nie trzyma niskich obrotów

 

Postprzez Imper » 22 paź 2010, o 11:49

po pierwsze jaki to jest silnik? 9a?

[ Dodano: 2010-10-22, 11:51 ]
no i jakiej firmy prZeowdy WN masz zalozone?
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez fafal_92 » 22 paź 2010, o 12:27

Imper napisał(a):po pierwsze jaki to jest silnik? 9a?

[ Dodano: 2010-10-22, 11:51 ]
no i jakiej firmy prZeowdy WN masz zalozone?


Bosha i swiece także..
a co do silnika to nie wiem nie znam się na tym ale prawdopodobnie jest to silnik ABA
fafal_92
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22 paź 2010, o 09:19
Lokalizacja: Repki

Postprzez KristoF » 24 paź 2010, o 10:31

wypadanie zapłonów to świece, kable, ogólnie układ zapłonowy trzeba sprawdzić a na pewno wymienić kable WN i świece jak są stare. Jak gaśnie na wolnych obrotach, to problem jest z regulatorem biegu jałowego, lubi się syfić. Na forum jest temat o jego czyszczeniu, poszukaj w poradach.
wszystkie bledy które podałes dotyczą wypadania zapłonów
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez b-bobo » 17 lis 2010, o 17:22

Witam z tymi obrotami to możesz mieć uszkodzony przepływomierz i właśnie tak się będzie deziało.Przewaznie wtedy odpięta jest kostka od niego i dlatego gasnie po zapaleniu.Jak podepniesz kostkę to obrot zaczynają wariować,raz wysokie,raz szarpie a innym razem jest ok.
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 22 gości