2.0 8v. Nie chodzi na benzynie.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 8v. Nie chodzi na benzynie.

Postprzez kuba_177 » 26 paź 2014, o 12:11

Witam was wszystkich. Mam bardzo duzy problem ze swoim golfem, mianowicie od początku. Rok temu padła mi pompa paliwa (stara się zatarła). Została wymieniona na nową i od tamtego momentu silnik odpalał na benzynie, normalnie wkręcał się na obroty, lecz przy próbie jazdy zaraz zdychał. Nie tak dawno, wogóle przestał nawet odpalać na benzynie. Pompa nowa, dobrze dmucha bo sprawdzałem u kilku mechaników, wymieniona listwa wtryskowa, ponieważ był charakterystyczny smród przy odpalaniu, próbie jazdy na benzynie, kable, świece, kopułka z palcem nowe. Sprawdzone wężyki paliwowe, nieszczelności, ponieważ było też podejrzenie lewego powietrza. Uwage przykuł przepływomierz, elektronik obadał i okazało się, że była padnięta. Udało się dostać sprawną używke ( również sprawdzana), niestety nic to nie pomogło, a co więcej teraz zaczął głupieć jeszcze bardziej jak się rozgrzeje. Obroty skaczą niemiłosiernie i zaraz zdycha. Nie wiem juz o co w tym chodzi. HELP :( Jestem juz 2 miesiąc bez auta bo ciągle stoi u mechanika, a sprawa dalej jest niewyjaśniona. Silnik 2.0 8v 2e. Liczę na waszą pomoc. Wysyłam flaszke jak ktoś mi to dobrze zdiagnozuje, Pozdrawiam :->
kuba_177
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 11:55
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

2.0 8v. Nie chodzi na benzynie.

 

Postprzez łukasz1983 » 26 paź 2014, o 12:49

kuba_177, Pompę zmieniłeś na odpowiednią 3 bary?Nie założyłeś czasem od mono 1,2 bara?
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kuba_177 » 26 paź 2014, o 12:58

Tak, Ciśnienie było sprawdzane i dmucha 3 bary. A wcześniejsza pompa była wstawiona od jakiegoś opla, po co ? nie mam pojecia :->
kuba_177
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 11:55
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez trollu » 26 paź 2014, o 15:20

jaka generacja silnika albo chociaz rok produkcji? wtryski dobrze chodzą? dawka paliwa poprawna?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez pablomed » 26 paź 2014, o 17:20

TPS sprawdź miernikiem (wzrost napięcia na środkowym kablu do 4.8V przy otwieraniu na włączonym zapłonie. Przepływiomierz nadal podejrzany może jest dobry a kabel ma któryś uszkodzony, dlatego należy na aucie go sprawdzić czy ma zasilanie i czy kabel sygnałowy ma przejście do ECU i czy rośnie na nim równomiernie napięcie podbnie jak w TPS, przy uchylaniu klapki. I czy wiarygodne są dla ciebie w pełni słowa mechanika że pompa daje ciśnienie jak powinna, czy było mierzone przy listwie - wydatek sprawdzony, może coś w dopływie paliwa przytkało się po zmianie pompy
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez kuba_177 » 26 paź 2014, o 20:02

Rok produkcji 1994, listwa wymienona ze wtryskami, są dużo lepsze od tych które były w aucie. Nie wiem za bardzo co to ten TPS i gdzie tego szukać :oops:
kuba_177
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 11:55
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Gesiu_15 » 26 paź 2014, o 20:11

kuba_177, czujnik położenia przepustnicy tzw TPS jest przy przepustnicy .

Obrazek
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kuba_177 » 26 paź 2014, o 21:47

Ten czujnik wymieniałem na nowy.
kuba_177
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 11:55
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Gesiu_15 » 26 paź 2014, o 21:53

kuba_177, pewnie zamiennik ,,, sprawdź miernikiem czy śmiga
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kuba_177 » 26 paź 2014, o 22:00

ok czyli tak: plus z miernika do srodkowego kabla, a czarny do lewego lub prawego, dobrze rozumiem ?

[ Dodano: 2014-11-06, 19:57 ]
Panowie pomocy :-( golf dostał nową pompke, bo stara była żle zamontowana, chodzi lepiej (bynajmniej czasami odpala) ale caly czas go dusi, gasnie, nie zawsze odpali, jak juz odpali to trzyma obroty, jak sie przejedzie kawałek *jesli sie uda, to albo dostaje muła, albo po jakims czasie gaśnie całkowicie, a pozniej nie chce odpalic. Nie wiem juz co robić :(

[ Dodano: 2014-11-06, 19:59 ]
dodam jeszcze , ze przy tym wszystkim trzyma obroty, ok 2.5 tys.
kuba_177
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 11:55
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Postprzez Gesiu_15 » 14 lis 2014, o 17:04

kuba_177, wymieniałeś filtr paliwa ?

weź zrób reset ECU może pomoże .
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez kuba_177 » 14 lis 2014, o 18:10

Tak, filtr jest nowy. ECU ? Jeszcze nie za bardzo ogarniam te wasze skróty :p mierzyłem tą kostkę co idzie do TPS wczoraj miernikiem i pokazuje 4,5 V na zapłonie.
kuba_177
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 26 paź 2014, o 11:55
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości