2.0 8V słabe, co jest?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 22 lut 2010, o 23:17

wls91, było wogóle lepiej po założeniu gazu na początku? Może nie testowałes auta? Bo jeśli od początku to masz za mały mikser (min 34 mm a i to jest mało), albo/i gazownicy zblokowali klapkę pod filtrem i ciągnie non stop gorące powietrze od kolektora wydechowego. Sprawdź te dwie rzeczy bo to najszybciej, jak nic takiego nie stwierdzisz to dopiero rozrząd. A dalsze porady będa jak napiszesz typ silnika i generację instalacji LPG
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez Lampo » 22 lut 2010, o 23:21

co do kata to prawda że moze być zapchany ale kolega pisał że do 4tyś obrotów jakoś idzie a potem kicha czy to będzie wina kata?? Nie do końca tak być może
jedź na tą kompresję
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez wls91 » 22 lut 2010, o 23:22

Wcześniej autko jechało o dobrze, jak przystało na 2.0. Myślę, że jakby był to mieszalnik lub coś innego od gazu to na benzynie powinien jechać o wiele lepiej, a na benzynie jest tak samo jak na lpg.
wls91
Berbeć
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16 lis 2009, o 19:08
Lokalizacja: WLKP

Postprzez Lampo » 23 lut 2010, o 19:37

zobacz ten kat i jedź na sprawdzenie kompresji to kosztuje jakieś 50zł
Lampo
Gaduła
 
Posty: 437
Dołączył(a): 4 sie 2009, o 23:19
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez pablomed » 24 lut 2010, o 20:51

wls91 napisał(a):Wcześniej autko jechało o dobrze, jak przystało na 2.0. Myślę, że jakby był to mieszalnik lub coś innego od gazu to na benzynie powinien jechać o wiele lepiej, a na benzynie jest tak samo jak na lpg.
za mały mikser, jeśli silnik słabszy jest od momentu założenia lpg oczywiście. Będzie słabszy na obu -paliwach bo mikser ogranicza napływ powietrza do dolotu (porównując to tak jakbyś biegł oddychając przez słomkę)
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez krzysiudd » 28 lut 2010, o 14:59

Ja mam podobny problem. tylko u mnie jest tak ze na 4 biegu max 4000 obr a na 5 max 3200 no i V max 130km/h. kompresje jak sprawdzałem miał dobrą. ukl zapłonowy prawie cały nowy. Może być to wina tego że mam przepalone złącze elastyczne na wydechu? Katalizator nie wiem w jakim stanie jest.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez Imper » 28 lut 2010, o 15:46

ja takze mam przepalone zlacze elastyczne na wydechu i wcale nijak ma sie to do osiagow:D ma tylko przelozenie w efekatach akustycznych
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SYLWEEQ79 » 28 lut 2010, o 17:18

wls91 podepnij go pod waga i sprawdz czy to nie czujnik spalania stukowego
Ostatnio edytowano 28 lut 2010, o 17:52 przez SYLWEEQ79, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
SYLWEEQ79
Members
 
Posty: 596
Dołączył(a): 29 mar 2009, o 22:29
Lokalizacja: PŁOCK / OLSZTYN

Postprzez krzysiudd » 28 lut 2010, o 17:34

Z tego co wiem w moim silniczku nie ma tego czujnika spalania stukowego. na kompie jak ostatnio podłaczłem byl bład 561 regulacja składu mieszanki. po skasowaniu poprzez vag po ponownym rozruchu i jak troche pracował to nie wracał. ale po jakims czasie na zimnym jak podłączyłem to był znowu. czujnik temp mam nowy z serwisu.
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez pablomed » 28 lut 2010, o 23:03

krzysiudd, wpierw wykluczasz błąd związany z LPG. Resetujesz sterownik silnika poprzez odpicie klem, odpalasz silnik na benie, zostawiasz do nagrzania, jeździsz trochę na benie bez przełączania na LPG i ponownie sprawdzasz Vagiem. Jeśli będzie ok to winna jest emulacja sondy - pod tym hasłem wszystko znajdziesz.
Jeśli mimo braku błędów dalej będzie słaby to możesz mieć za mały mikser (min 38 mm), jeśli błędy będą to może masz zepsutą sondę lambda, źle ustawiony zapłon lub rozrzad
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 96 gości