2.0 ABF brak wolnych obrotów

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2.0 ABF brak wolnych obrotów

Postprzez pavlo3134 » 5 kwi 2011, o 18:25

Witam , od niedawna posiadam Golfa 3 2.0 16v ABF . Od pewnego czasu nie trzyma wolnych obrotów . Odpala bez problemu tylko z wciśniętym pedałem gazu , po puszczeniu gaśnie . Został już wymieniony czujnik temperatury cieczy chłodzącej i czujnik halla , wyczyściłem też silniczek krokowy i dalej jest to samo . Wie ktoś co jest przyczynom , z góry dzięki . Pozdrawiam
pavlo3134
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 18:22
Lokalizacja: ww

2.0 ABF brak wolnych obrotów

 

Postprzez b-bobo » 5 kwi 2011, o 20:54

Witam.Znalazłem tylko takie coś- silnik po uruchomieniu gaśnie-przyczyny
1.sprawdzić zasilanie elektryczne
2.sprawdzić zasilanie paliwowe
3.Czujnik temp.cieczy chłodzącej
4.czujnik ciśnienia bezwzględnego
5.czujnik położenia GMP i prędkości obrotowej silnika
6.Zawór początku wtrysku
7.Elektrozawór ograniczenia ciśnienia doładowania
8.regulator dawki paliwa
9.elektroniczne urządzenie sterujące.
Może być też czujnik spalania stukowego.W twoim aucie są dwa takie zamontowane czuniki.Albo przepływomierz powietrza.nie strzelał ci?
poczekaj,może ktoś jeszcze porade jakąś da. Pozdro i wytrwałości co do autka życzę :ok:
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez pavlo3134 » 6 kwi 2011, o 22:14

sprawdziłem dziś zasilanie na krokowym jest cały czas 0,60V przy niskich jak i wysokich obrotach i nawet jak silnik już gaśnie :-(
pavlo3134
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 18:22
Lokalizacja: ww

Postprzez b-bobo » 8 kwi 2011, o 18:16

Witam.Jezeli zawór po wláczeniu drga i brzéczy to zawór jest sprawny.A jak tam przeplywomierz? sprawny,podláczony jest wogóle? bo ja mam po strzale i mi tez gasnie po odpaleniu na benzolu. na Lpg nie.
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez pavlo3134 » 8 kwi 2011, o 18:42

zaworu wogule nie słychać ale po podłączeniu na krótko słychać jak sie otwiera , i tak jak wcześniej pisałem że nie ma napięcia na wtyczce , a tak wogule to ABF-y chyba nie miały przepływomierza .
pavlo3134
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 18:22
Lokalizacja: ww

Postprzez b-bobo » 10 kwi 2011, o 11:55

To znaczy jak nie dochodzi napięcie wogóle do zaworu,to trzeba szukać przyczyny albo na przetartym kablu łączącym z urządzeniem sterującym albo urządzenie sterujące padło.A byłeś z nim na kompie u elektryka.Powinno pokazać co jest zepsute :-| .
A co do przepływki to w ABF ponoć montowany jest w obudowie filtra powietrza. a jeszcze jak chcesz coś znaleść wogóle do ABF to wejdż w - Gogle pl.- i wpisz że np.,,brak wolnych obrotów w VW golf 2.0 16V ABF" i wyskoczy ci pare linków do poszperania 8-)
Avatar użytkownika
b-bobo
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 2 kwi 2010, o 19:52
Lokalizacja: Lipsko

Postprzez pablomed » 15 kwi 2011, o 21:10

pavlo3134 napisał(a):zaworu wogule nie słychać
połóż na nim rekę ma drżeć zawsze jak zapłon jest włączony
b-bobo napisał(a):Jezeli zawór po wlączeniu drga i brzéczy to zawór jest sprawny
to jest zdanie powtórzone za serwisówką kóre jest nieprawdziwe. Drżenie swiadczy o sprawnosci elektrycznej zaworu ale nie o mechanicznej, moze być po prostu brudny
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez pavlo3134 » 28 kwi 2011, o 20:53

Problem rozwiązany :cwaniak:
pavlo3134
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 18:22
Lokalizacja: ww

Postprzez mentos6660 » 28 cze 2011, o 00:07

pavlo3134 napisał(a):Problem rozwiązany :cwaniak:

Napisz co bylo przyczyna twoje problemu. Mam te same objawy. Napiecie na krokowym 0.6V nie odpala dopuki nie wcisne gazu a jak odpali to nie trzyma obrotow dopiero jak sie zagrzejej to sa ale 500 moze nawet mniej:/ wymienielm silnik krokowy czujnik polozenia przepustnicy oraz czujnik temp wody. szukam i szukam i to jest jedyny temat z tym problemem:/

[ Dodano: 2011-06-29, 12:49 ]
Witam ponownie! Nikt nie ma pomyslow co moze byc przyczyna? Dodam ze bylem na kompie pokazalo pare bledow ale po usunieciu juz zaden sie nie pokazal a samochod zachowuje sie tak jak wczesniej. :/ gasnie na zimnym a po nagrzaniu sie trzyma obroty ale okolo 500obr/min. Napiecie na krokowym wynosi 0.6V. Prosze pomozcie bo potrzebuje auto:/

[ Dodano: 2011-06-30, 20:09 ]
i co nikt nie ma pomyslow. Ten caly pavlo zaklada temat bo potrzebuje pomocy a jak ktos inny potrzebuje to nie raczy odpisac...
mentos6660
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 27 cze 2011, o 21:04
Lokalizacja: Chojnice

Postprzez pavlo3134 » 24 lip 2011, o 22:06

mentos6660 napisał(a):Napisz co bylo przyczyna twoje problemu. Mam te same objawy. Napiecie na krokowym 0.6V nie odpala dopuki nie wcisne gazu a jak odpali to nie trzyma obrotow dopiero jak sie zagrzejej to sa ale 500 moze nawet mniej:/ wymienielm silnik krokowy czujnik polozenia przepustnicy oraz czujnik temp wody. szukam i szukam i to jest jedyny temat z tym problemem:/

[ Dodano: 2011-06-29, 12:49 ]
Witam ponownie! Nikt nie ma pomyslow co moze byc przyczyna? Dodam ze bylem na kompie pokazalo pare bledow ale po usunieciu juz zaden sie nie pokazal a samochod zachowuje sie tak jak wczesniej. :/ gasnie na zimnym a po nagrzaniu sie trzyma obroty ale okolo 500obr/min. Napiecie na krokowym wynosi 0.6V. Prosze pomozcie bo potrzebuje auto:/

[ Dodano: 2011-06-30, 20:09 ]
i co nikt nie ma pomyslow. Ten caly pavlo zaklada temat bo potrzebuje pomocy a jak ktos inny potrzebuje to nie raczy odpisac...


sorry że nie odpisywałem ale dawno nie wchodziłem na forum . A problem był banalny , bezpiecznik :lol: . Nie pamiętam który dokładnie , więc zajrzyj pod kierownice :-)
pavlo3134
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5 kwi 2011, o 18:22
Lokalizacja: ww


- - - https://wino-z-portugalii.pl



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości