WItam wszystkich miłośnikow wspaniałej marki Vw mk3. mam problem z moim GTI falujące obroty wymieniłem duzo i jeszcze wiecej i w koncu jest udało sie jest oki. No ale problem jest taki ze moje GTI jak na 115 km zbiera sie jakby mialo tych koni max 80 chodzi o to ze na zimnym jak i na cieplym potrafi po dodaniu gazu szarpac chociaz nie zaawsze ale czesciej na cieplym. slychać ze silnik buczy ale auto sie dławi i dopiero od 3 tys obr idzie jak głupie chcoiaz tak jak mówiłem nie zawsze. ostatnio podczas jazdy słyszalem z tylu wycie jakby łozysko ale to bylo zbyt głosne wiec moze pompka paliwa siada i przez to takie objawy ? prosze o pomoc silnik bez LPG. i jeszce zastanawia mnie to ze auto po przejchaniu około 2 km ma juz 90 stopni na blacie czy to nie za szybko
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
pompa a łożysko - pompa jak wyje to wyje cały czas, hałas od łożyska będzie narastał wraz ze wzrostem prędkości, więc ten problem powinieneś szybko rozwiązać. to że po 2km ma 90 st jest ok, jeżeli trzyma te 90 i nie przegrzewa się to nie masz się czym martwić. przepływka żyje?
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
to zdecydowanie nie był halas łożyska bo byl taki sam nie zależnie od predkosci i jakby to byllo łozysko to bym je słyszał dużo częsciej a tutaj zrobiło mi sie to raz i drugi po jakims tygodniu albo wiecej. hałas 5 minutowy z przerwami. a przepływka chyba żyje bo jak odpiąłem od niej kostke i odpalilem auto to zgasło
„Co się stanie gdy jadąc z prędkością światła włączysz przednie reflektory?”
Tak jak kolega wyżej ,przeczyść dobrze przepływkę i zobacz czy klapka nigdzie nie obciera ,sprawdź regulator ciśnienia na listwie czy w wężykach do niego nie zbiera ci się paliwo ,następnie zobacz czy klapka we filtrze powietrza (ciepło/zimno) się otwiera ,do niej idzie wężyk który może być nie szczelny i klapki nie daje rady otworzyć ,a potem daj znać czy coś zaobserwowałeś
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć. Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy. Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć. Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy. Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.