2.0 gti - jaki wtrysk: wielo- czy jednopunktowy?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez buc3k » 18 wrz 2008, o 15:36

Jak w temacie, przepraszam za pytanie, ale jestem kompletnym laikiem:)
Nie wiem jeszcze dokładnie jaka to wersja tego silnika.

Tak na marginesie: jaka instalacje gazową polecacie do tego silnika?
buc3k
Czytacz

Postprzez noname_conek » 18 wrz 2008, o 18:08

buc3k, 2.0 GTI byłko kilka silników zależy od rocznika i ilości zaworów
2E 8v
ADY 8v
AGG 8v
ABF 16v

i wszystkie te silniki sa wielopunktowe.

istalacja gazowy to albo sekwencyjna albo 1generacja +BLOS
noname_conek
Gaduła

Postprzez pablomed » 18 wrz 2008, o 19:44

jeśli chodzi o najstarszy 2E - sekwencja nie za bardzo, lepiej II-generacja lub blos
pablomed
Members

Postprzez noname_conek » 19 wrz 2008, o 11:38

pablomed, poprostu 2E posiada wtrysk wielopunktowy ale nie sekwencyjny na tloki wali równo wiec wstawianie sekw encji poprostu mija sie z celem ale jak wstawisz taka instalacje to sie nic nie stanie ;-) poprostu przepłacisz :P
noname_conek
Gaduła

Postprzez buc3k » 19 wrz 2008, o 13:50

Dzięki wielkie za odpowiedzi. Dzisiaj sprawdziłem na naszywce w bagażniku. Wersja (model) silnika to 2E. Czyli po instalacji lpg (niesekwencyjnej) nie powinien wystąpić jakiś znaczny spadek mocy?
buc3k
Czytacz

Postprzez pablomed » 19 wrz 2008, o 17:26

noname_conek napisał(a):pablomed, poprostu 2E posiada wtrysk wielopunktowy ale nie sekwencyjny na tloki wali równo wiec wstawianie sekw encji poprostu mija sie z celem ale jak wstawisz taka instalacje to sie nic nie stanie poprostu przepłacisz
dlatego napisałem że nie bardzo, a nie że nie można.