2 problemy z golfikiem prosze o rade i pomoc :)

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

2 problemy z golfikiem prosze o rade i pomoc :)

Postprzez darkside13 » 1 lis 2008, o 19:39

Wiec tak mam 2 problemy z golfikiem ;/ dzis wróciłem z Belgii i tak 1 problem juz 3 razy wymienialem licznik w golfiku i zawsze ten sam problem :( psuje mi sie licznik od benzyny :( zdarzylem wymienic licznik na nowy zatankowalem 30 min i licznik znów mi strzelil :( juz tak 3 raz mam :( moze jakies przebicie czy cos co radziciez tym , i drugi problem jak wracalem z Belgii przy 150 km/h piatka nie chciala mi wejsc tak jakby jej nie bylo za któryms razem zalapało , potem tuż przed granica polska wogóle zaden bieg nie chcial mi wskoczyć :| zatrzymalem sie wyłaczylem silnik po 2 min zapalilem silnik i wszystkie biegi wchodzily normalnie , potem podczas jazdy 4 nie chciala mi zaskoczyc :| i z tym tez co radzicie ?? za pomoc dzieki :)
darkside13
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:30
Lokalizacja: Szczecin

2 problemy z golfikiem prosze o rade i pomoc :)

 

Postprzez marcinkoz2910 » 1 lis 2008, o 19:46

co do wskaźnika paliwa to opisz to dokładniej co się dzieje... w ogóle nie drga wskazówka jak sie niby "spali" bo bym szukał usterki przy pływaku w baku popatrzył bym na wtyczkę co idzie do baku czy nie jest uszkodzona i ewentualnie pływak bym wymienił

[ Dodano: 2008-11-01, 18:47 ]
co do biegów to może jest zabierak uszkodzony lub rozregulowana gałka... a jak tam z olejem we skrzyni biegów?? dodam ze na temat biegów znajdziesz dużo info na forum bo było tego dużo użyj tylko opcji SZUKAJ
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez darkside13 » 1 lis 2008, o 19:59

hmmmmm pamietam ze jak 2 razy wymienilem licznik to zatankowalem za 100zł normalnie odpalilo i po 20 min licznik zjechal na sam dół ;/ i juz nie ragowal , a teraz bylo tankowane do pelna 30 min a licznik tzn strzalka przesunela sie na godz 15 :| wiec o wiele wyżej niż moze byc w baku jest moze 10 l benzyny a stzalka dalej stoi tak jak sie zatrzymala i nie wiem co o tym myslec :|

Co do biegów no wlasnie jeszcze nie sprawdzilem z tym olejem ale jak tam to można sprawdzić ?? i wrazie czego gdzie sie dolewa tam olej do skrzyni ? jest jakoś opis czy cos w tym stylu ?
darkside13
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 1 lis 2008, o 20:01

darkside13 napisał(a):hmmmmm pamietam ze jak 2 razy wymienilem licznik to zatankowalem za 100zł normalnie odpalilo i po 20 min licznik zjechal na sam dół ;/ i juz nie ragowal , a teraz bylo tankowane do pelna 30 min a licznik tzn strzalka przesunela sie na godz 15 :| wiec o wiele wyżej niż moze byc w baku jest moze 10 l benzyny a stzalka dalej stoi tak jak sie zatrzymala i nie wiem co o tym myslec :|
sprawdź pływak w baku czy się nie odczepił bo może się zaklinował gdzieś w baku i nie rusza się i stąd te anomalia

[ Dodano: 2008-11-01, 19:09 ]
darkside13 napisał(a):Co do biegów no wlasnie jeszcze nie sprawdzilem z tym olejem ale jak tam to można sprawdzić ?? i wrazie czego gdzie sie dolewa tam olej do skrzyni ? jest jakoś opis czy cos w tym stylu ?
co do tego to nie jestem pewny poczekaj na odpowiedz innych fachowców ale jedno wiem na pewno leje się tam pełny syntetyk 75W90
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez darkside13 » 1 lis 2008, o 20:28

no wlasnie czytalem ze 75W90 ;) tylko dopisze ze ogólnie drążek od skrzyni chodzi mi leciutko nie ma problemów ze z oporem jakiś bieg wchodzi :) tylko ze wrzucam dany bieg puszczam sprzegło na gaz a tam biegu nie ma :P i muszę powtórzyć czynność i załapie, i własnie nie wiem czy wymienić olej bo z tego co czytam opinie sa różne ;/ czy to wina poduszki pod biegami czy jak :(
darkside13
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 4 lip 2008, o 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 1 lis 2008, o 23:00

darkside13, ja by na początek postarał się o ustawienie wybieraka biegów bo może być rozregulowany.... a z olejem się na razie wstrzymaj
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Krystian » 2 lis 2008, o 08:28

olej do skrzyni biegów wlewa sie przez czujnik wstecznego ja tak wymieniałem olej
Avatar użytkownika
Krystian
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 09:14
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marko1967 » 2 lis 2008, o 17:21

Krystian napisał(a):olej do skrzyni biegów wlewa sie przez czujnik wstecznego ja tak wymieniałem olej
dziwne jestem ciekaw skąd wiedziałeś że masz odpowiedni poziom oleju w skrzyni z tego co ja wiem to olej jeżeli już się dolewa lub wymienia chociaż producent tego nie przewiduje to z boku na skrzyni od strony kierowcy na klucz imbusowy chyba nr 17 jest taki korek (śruba ) przez króry się dolewa oleju a zarazem jest to poziom do jakiego dolewa sie oleju jeżeli zaczyna sie przelewać przez ten otwór to znaczy stan oleju w skrzyni jest odpowiedni
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Krystian » 2 lis 2008, o 18:04

sam stwierdziłeś ze jak sie zaczyna przelewać przez ten otwór to znaczy ze jest pełno to jak odkręcisz czujnik od wstecznego i zrobisz to samo to na jedno wychodzi
Avatar użytkownika
Krystian
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 09:14
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marko1967 » 2 lis 2008, o 18:11

Krystian, z tym że otwór od czujnika jest pare centymetrów wyżej niż ta śruba z boku wiec lejesz wiecej oleju do skrzyni niż powinno być co też nie jest dobre dla skrzynki
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Krystian » 2 lis 2008, o 18:21

ja tak zrobiłem niewiedziałem ze jest tam korek juz rok minoł po wymianie i nic sie niedzieje złego teraz przynajmniej wiem na przyszłość o tym korku :)
Avatar użytkownika
Krystian
Czytacz
 
Posty: 55
Dołączył(a): 25 mar 2008, o 09:14
Lokalizacja: Kraków

Postprzez marko1967 » 2 lis 2008, o 18:27

Krystian napisał(a):ja tak zrobiłem niewiedziałem ze jest tam korek juz rok minoł po wymianie i nic sie niedzieje złego teraz przynajmniej wiem na przyszłość o tym korku :)
wiec nie kiedy najpierw lepiej pytać zanim popełni sie gafe w końcu po to jest forum pozdrawiam
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości