Moderator: Moderator
sprawdź pływak w baku czy się nie odczepił bo może się zaklinował gdzieś w baku i nie rusza się i stąd te anomaliadarkside13 napisał(a):hmmmmm pamietam ze jak 2 razy wymienilem licznik to zatankowalem za 100zł normalnie odpalilo i po 20 min licznik zjechal na sam dół i juz nie ragowal , a teraz bylo tankowane do pelna 30 min a licznik tzn strzalka przesunela sie na godz 15 wiec o wiele wyżej niż moze byc w baku jest moze 10 l benzyny a stzalka dalej stoi tak jak sie zatrzymala i nie wiem co o tym myslec
co do tego to nie jestem pewny poczekaj na odpowiedz innych fachowców ale jedno wiem na pewno leje się tam pełny syntetyk 75W90darkside13 napisał(a):Co do biegów no wlasnie jeszcze nie sprawdzilem z tym olejem ale jak tam to można sprawdzić i wrazie czego gdzie sie dolewa tam olej do skrzyni ? jest jakoś opis czy cos w tym stylu ?
dziwne jestem ciekaw skąd wiedziałeś że masz odpowiedni poziom oleju w skrzyni z tego co ja wiem to olej jeżeli już się dolewa lub wymienia chociaż producent tego nie przewiduje to z boku na skrzyni od strony kierowcy na klucz imbusowy chyba nr 17 jest taki korek (śruba ) przez króry się dolewa oleju a zarazem jest to poziom do jakiego dolewa sie oleju jeżeli zaczyna sie przelewać przez ten otwór to znaczy stan oleju w skrzyni jest odpowiedniKrystian napisał(a):olej do skrzyni biegów wlewa sie przez czujnik wstecznego ja tak wymieniałem olej
wiec nie kiedy najpierw lepiej pytać zanim popełni sie gafe w końcu po to jest forum pozdrawiamKrystian napisał(a):ja tak zrobiłem niewiedziałem ze jest tam korek juz rok minoł po wymianie i nic sie niedzieje złego teraz przynajmniej wiem na przyszłość o tym korku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości