przez pablomed » 2 lis 2013, o 18:12
U góry do przepustnicy dochodzi weżyk, leci w dół i najprawdopodobniej masz go teraz podpiętego bezpośrednio do regulatora ciśnienia paliwa.
A normalnie na tym wezyku ma być jeszcze trójnik , z niego odałęzienie leci do jednego z króćców tego termostatciku z fotki, a z drugiego króćca kolejny wężyk idzie w tył do dolnej części obudowy filtra i jest tam z tyłu podłączony do pneumatycznego siłownika klapki ciepłe/zimne. Wężyki muszą po pierwsze szczelne, po drugie z takiego materiału aby nie zapadały się od podciśnienia, czyli plastykowe albo ze "zbrojonej" gumy.
Póki co auto bez tych wężyków będzie normalnie działać. Dziłanie klapki przydaje sie troszkę ma mrozach, powoduje że trochę ciepłego powietrza od osłony kolektora wydechowego trafia do silnika. Dzięki czemu w fazie rozgrzewania silnika benzyna lepiej odparowywuje w mieszance.