Witam, musiałem założyć nowy wątek,w poprzednim jakoś nie było zainteresowania,do rzeczy,
proszę o analizę parametrów mojej przepływki,na ciepłym silniku
klapka zamknieta/pin 2i3-265 ohm
2i4-52 ohm
otwarta 2i3-252 ohm
2i4-436 ohm lecz w trakcie otwierania tak na 70%otwarcia ma ok 700 ohm a do 100% otwarcia zaczyna oporność znów maleć do tych 436 ohm
wł. zapłon napięcie 4.8V
bieg jałowy pin 2i4 0.92V
coś chyba nie tak no ale proszę o opinie
jest jeszcze jedna rzecz,myślałem że klepie popychacz,jak otw.maskę słychać było stukanie,specyficzny stuk tak jak rano po odpaleniu przez sekunde,dość głośny. tylko jak przełącze go na lpg stukania nie ma??jak sprawdzić wtryski paliwa bez ściągania listwy?
Ostatnia sprawa,podczas zmiany biegów często zdarza się tak że obroty spadają zbyt nisko tak na ok 400 i po sekundzie wracają na te 800,lub po przegazówce np.
I czy po wymianie rozrządu powinienem ustawić na nowo zapłon? to wszystko,z góry dzięki za info