AAM strasznie słaby dużo pali

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

AAM strasznie słaby dużo pali

Postprzez lukas131 » 25 kwi 2009, o 11:04

Mam taki problemik z moją Golfiną mianowicie od pewnego czasu zrobił się strasznie słaby (w sumie to demonem prędkości to to auto nigdy nie było) ale do rzeczy:
samochód zachowuje się tak jak by miał może ze 30 kucy rozpędza się strasznie powoli, odpala trochę gorzej niż zawsze odpalał ale zawsze za pierwszym razem, gdy chciałem ustawić zapłon to te mignięcia lampy nie były zawsze w tym samym miejscu tylko raz wcześniej raz później.
Narazie wymieniłem tylko palec w aparacie, ale nic nie pomogło, bardzo bym prosił aby jakiś znawca podpowiedział mi co to może być. Poczytałem trochę i tu i tam i wychodzi mi że to może być jakiś czujnik tyle że nie wiem za bardzo który a wymieniać dobrych czujników to ja nie mam zamiaru.
lukas131
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 kwi 2009, o 10:46
Lokalizacja: Żywiec

AAM strasznie słaby dużo pali

 

Postprzez krzysiudd » 25 kwi 2009, o 14:30

według mnie czujnik halla wysiada
Avatar użytkownika
krzysiudd
Czytacz
 
Posty: 111
Dołączył(a): 6 wrz 2008, o 18:51
Lokalizacja: opoczno

Postprzez Shmatan » 26 kwi 2009, o 11:38

vag'nij to się dowiesz ;)

Jak byś tak halla miał wymieniać to nie zapomnij o zaznaczeniu sobie pozycji, żeby potem zapłonu od nowa nie ustawiać
Avatar użytkownika
Shmatan
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 sty 2009, o 20:12
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez KristoF » 27 kwi 2009, o 16:05

hall świece przewody zapłonowe.czyli właściwie cały układ zapłonowy powinieneś wymienic.Wymiana Halla to dość skomplikowana sprawa.Najpierw wymień elementy które sie zużywają w naturalny sposób czyli swiece przewody i kopułke, póxiej ustaw zapłon.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez rogal133 » 27 kwi 2009, o 18:04

ale jak mowisz ze tak nagle oslabl to ja bym sie zastanowil czy to nie uszczelka pod glowica zobacz czy Ci nie poszedl plyn do oleju albo czy nie garuje w cisnienia w uklad hlodzenia tzn w czy w zbiorniczku nie ma bombli jak go otworzysz, a to ze stroboskop wariuje to moze byc tez od tego ze nierowno pracujesilnik pamietam jak mialem kedetta to tez tak mialem ze nie moglem ustawic zaplonu bo wariowal na niskich obrotach i dopiero wymienilem silniczek krokoey i wtedy mogkem ustawic.
Avatar użytkownika
rogal133
Badacz tematu
 
Posty: 350
Dołączył(a): 31 gru 2008, o 18:04
Lokalizacja: RadziejóVW

Postprzez lukas131 » 27 kwi 2009, o 19:35

Jutro jak mi się uda to wymienię jeszcze tą kopułkę(chociaż na oko jest w porządku), przewody i świece mają po 8 tysięcy zrobione więc powinny jeszcze hasać. A jeśli chodzi o uszczelkę to również była wymieniana jakieś 8 tyś temu nie ma jakiś niepokojących sygnałów typu woda w oleju olej w cieczy chłodzącej. Kompresja oki, oleju troche żłopie ale jeszcze w granicach normy. A z Vagiem jest taki delikatny problem bo nie ma komunikacji miedzy moim samochodzikiem i moim kompem. Jutro uderzę do kumpla który zajmuje się trochę mechaniką może coś wymyśli na razie dzięki za sugestie a jak czegoś mądrzejszego się dowiem to napiszę.
lukas131
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 25 kwi 2009, o 10:46
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez KristoF » 27 kwi 2009, o 20:06

trzeba było pisac ze masz to wymienione...ehhh jak masz mozliwosc to podłącz sie pod kompa.tam nie ma az tyle czesci które mogłyby sie zepsuć...mówisz ze dużo pali sprawdź szczelność układu dolotowego i sonde lambda jeszcze.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości