ABU 1.6 75KM, gaśnie na benzynie

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

ABU 1.6 75KM, gaśnie na benzynie

Postprzez qudlatyy » 1 kwi 2014, o 21:15

Dzisiaj rano golf zapalił i zaraz zgasł. Czasami tak miał, wystarczyło dać mu trochę gazu i obroty się stabilizowały. Teraz niestety się nie udało... Jakoś potrzymałem go na obrotach i przełączyłem na gaz. Na rozgrzanym silniku przełączyłem na benzynę i znowu zgasł. Przy kolejnych próbach odpalał zawsze dobrze, tylko po sekundzie gasł. Na gazie chodzi dobrze, znaczy się w miarę dobrze, bo trzyma ok. 1100 obr. muszę jechać na regulację. Wracając do tematu, co to może być? Dostałem od znajomego silnik krokowy, jednak na nim po odpaleniu nie gaśnie, ale wkręca się na 3000 obr. Stary silniczek rozebrałem i chce go jutro przeczyścić, tylko nie wiem czy to coś da. Kable WN wymieniałem miesiąc temu, filtr paliwa również. Wcześniej troche falowały obroty na benzynie 800-1000. Miał ktoś podobny problem ? Poza tym, czym nasmarować krokowca po czyszczeniu ? może być tawot ? Z góry dzięki za odpowiedź.
qudlatyy
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 sty 2014, o 17:50
Lokalizacja: Tczew

ABU 1.6 75KM, gaśnie na benzynie

 

Postprzez łukasz1983 » 1 kwi 2014, o 22:30

qudlatyy, Na początku zrób reset ECU.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez MiroGti » 2 kwi 2014, o 10:22

qudlatyy napisał(a): po odpaleniu nie gaśnie, ale wkręca się na 3000 obr

pewnie jest tak bo albo nie jest od tego silnika albo ktoś mu już trzpień krokowca przesunął i trzeba znowu go skalibrować do twojego auta ale może wystarczy tylko twojego przeczyścić czym do czyszczenia przepustnic a potem wd40 przesmarować i powinno byc ok
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez k-m-r1 » 2 kwi 2014, o 20:31

pierwsze co zerknij na czujnik temperatury

sprawdź jaki jest opór

jak padł czujnik to są cuda cudaśne ...

wymień czujnik jak walnięty i odłacz aku co by zresetować ustawienia
po 30 minutach gdy silnik zimny najlepiej po nocy odpal i niech pyka ... zagrzeje się na PB powinno być oki jeśli inne elementy są sprawne
Ostatnio edytowano 2 kwi 2014, o 20:33 przez k-m-r1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
k-m-r1
Weteran
 
Posty: 2080
Dołączył(a): 24 sie 2008, o 18:48
Lokalizacja: OOL DW Praszka Wrocław

Postprzez qudlatyy » 3 kwi 2014, o 15:45

Winowajcą był krokowy, syf w środku straszny. Reset również zrobiłem, teraz pięknie chodzi na wolnych. Oczywiście nie obyło się bez wyłamanych zaczepów, ale kropelka sklei ;) Dzięki za pomoc
qudlatyy
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 29 sty 2014, o 17:50
Lokalizacja: Tczew


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron