AGG - nie pali, brak iskry.

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

AGG - nie pali, brak iskry.

Postprzez strzelu » 7 maja 2014, o 12:27

witam,

ostatnio coś niepokojącego stało się z moim silnikiem. Samochód 1 raz nie chciał odpalić w ciepły dzień o 14. O 21 jak było chłodniej zagadał od razu.

Tydzień temu zdechł w ogóle. Kreci rozrusznik, a dziad nie chce zagadać. To co zrobiłem do tej pory:

1. Niedługo przed całą imprezą zmieniałem cewkę na BREMI, ale i tak podmieniłem w piątek na sprawą i nic.
2. kupiłem nowy czujnik położenia wału EPS. założyłem i dalej nic.

wcześniejszy właściciel rozbebrał mi gniazdo OBD, więc VAG będzie dopiero w piątek. Dziś wyszedł kolejny objaw. Zdjąłem przewód WN z kopułki i przyłożyłem do bloku. Iskra pojawia się raz w momencie przekręcania kluczyka na zapłon. Jak kręcę rozrusznikiem iskry nie ma.

Pompa paliwa załącza się po zapłonie. Wtryski też cykają po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon.

Co to może być. Jak dla mnie wygląda na to, że jednak czujnik EPS nie działa. Czytałem o możliwości jego spr diodą. Działa to ? Jeżeli tak to proszę o info dokładnie jak to zrobić. Niestety nie mam miernika. (jak trzeba będę mógł mieć).

Wiem wiem temat wałkowany, ale zaczynam głupieć. Za wszystkie rady będę wdzięczny.
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin

AGG - nie pali, brak iskry.

 

Postprzez pietrasiak2 » 9 maja 2014, o 08:26

Sprawdź kostkę stacyjki. Miałem taki przypadek , jak padała .Mianowicie jak włączyłem zapłon iskra strzeliła jak kręciłem rozrusznikiem jej nie było .
Jak nie masz na podmiankę to zrób test .Weź kawałek kabla, włącz zapłon i zapodaj plusa z aku na cewkę rozrusznika ten cienki kabelek jak iskra się pojawi to będzie ta kostka :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez strzelu » 9 maja 2014, o 14:20

@ pietrasiak2

dzięki. powiem Ci, że na początku kostkę wykluczyłem. Wydawało mi się, że jak kontrolki świecą, rozrusznik kręci to i kostka ok. Ale ostatnio mi wariuje manetka wycieraczek to może i kostka.

Niemniej nie wstaje mi VAG na chwilę obecną po podłączeniu kablami, więc podejrzewam też przekaźnik z 3 pola skrzynki bezp., nr chyba 30 albo 32. poprawcie jeśli źle mówię. Dziś wieczorem powalczę z dziadem.

update.

wyjąłem przekaźnik 30 i go rozebrałem. Spsikałem preparatem do styków i golf zagadał. Powiedźcie mi za co dokładnie odpowiada tez przekaźnik i można kupić gdzieś nowy ?

niestety nadal nie wstaje mi VAG. + i masa jest. Powiedźcie mi na linii K powinno być napięcie ?
strzelu
Badacz tematu
 
Posty: 190
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 11:55
Lokalizacja: Lublin

Postprzez MiroGti » 14 maja 2014, o 14:36

Zasilanie do kompa ptzekaznik 30 przeważnie zimne luty ;-)
moj-golf/black-mk3-by-mirogti-t68213.html

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.
Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność – w kierowcy.
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.
Avatar użytkownika
MiroGti
Forumowy wyjadacz
 
Posty: 856
Dołączył(a): 28 sty 2014, o 20:04
Lokalizacja: KDA
Rocznik: 97
Silnik: 2.0 AGG GTI
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości