-uszczelki - Erling albo Victor Reinz, ja mam VR i jestem zadowolony
-cały zapłon - Beru, Bremi lub Bosch - kable i świece Beru, kopułka z palcem Bosch i zero problemów. Cewka to jakiś chinol to pomijam
- rozrząd - pasek Contitech lub Gates, rolka SKF lub INA
- olej - miałem zalać Valvo ale hurtownia w której się zaopatruję akurat go nie miała więc jest Castrol GTX 10w40, filtry Mann. Jakbyś miał możliwość to polecam Valvo lub Motula lub Millersa. Ten ostatni może nieco lepszy ale nie wiem jak z cenami
- płyn hamulcowy Valvo
- tarcze i klocki - w zeszłym roku na przód zakładałem tarcze Cifan i klocki LPR, taki zestaw polecił mi znajomy który ma sklep z częściami jako najlepszą opcję jakoś w rozsądnej cenie i po 11kkm nic się złego nie dzieje.
sprawa cen jest prosta - kupuj w hurtowni. dla przykładu:
- rozrząd Conti + INA kosztował mnie 3 lata temu ok 300zł ? - nie pamiętam dokładnie. 2/3 ceny to rolka
- uszczelka VR pod dekiel kosztowała mnie w zeszłym roku ok 90zł, nie pamiętam już.
W tym roku przy okazji wymianu uszczelki pod głowicą kupiłem wszystko VR i za wszystkie części (uszczelka głowicy, dekla, kolektorów, wałka rozrządu, zaworów, śruby głowicy, pasek rozrządu Gates i rolka SKF) zapłaciłem 450zł. chyba nie muszę pisać ile mogłoby mnie to wynieść w zwykłym sklepie który narzuca swoją marżę.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.