Atko troszkę zamula

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Atko troszkę zamula

Postprzez lukaszmiodna » 5 lut 2009, o 20:38

:-) :-) Witam,pytanko dla tych co mają trochę wiedzy.Miałem problemy z moją 2litrówką, okazało się że to czujnik położenia wału korbowego, teraz jest wszystko ok, tylko mam wrażenie jakby trochę był słabszy :-x . czy po zmianie konieczna jest wizyta na kompie w celu wykasowania błędów,czy to może mieć jakiś wpływ na moc :?: . jeśli nie to w czym może tkwić problem :?:
lukaszmiodna
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:43
Lokalizacja: Żagań

Atko troszkę zamula

 

Postprzez KristoF » 7 lut 2009, o 16:51

sprawdź sobie wyprzedzenie zapłonu skoro grzebałeś przy czujniku obrotów.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez djdiabel666 » 11 lut 2009, o 16:10

sprawdz świece i kable ewentualnie kopulka, przeczysc przepustnice.
Avatar użytkownika
djdiabel666
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2009, o 22:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez lukaszmiodna » 11 lut 2009, o 19:31

Nie, nie to nie to wszystko jest nówka, :-D ,po zmianie tego czujnika mam takie wrażenie.a może po prostu brakuje mi już mocy :lol: nie wiem......... :ok:
lukaszmiodna
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:43
Lokalizacja: Żagań

Postprzez SotoM » 12 lut 2009, o 09:42

ja 1wsze co bym zrobił to sprawdził bym zapłon... czy stroboskopem czy VAG'iem to bez różnicy...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lukaszmiodna » 12 lut 2009, o 10:55

A no właśnie tak chyba zrobię, tylko muszę go zamówić. możesz mi doradzić jaki najlepiej kupić w rozsądnej cenie
lukaszmiodna
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:43
Lokalizacja: Żagań

Postprzez SotoM » 12 lut 2009, o 11:07

a co ty chcesz kupować....?? lampe stroboskopową do zapłonu czy VAG'a?? bo zgłupiałem... :-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez lukaszmiodna » 12 lut 2009, o 18:43

VAG'a
lukaszmiodna
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:43
Lokalizacja: Żagań

Postprzez KristoF » 12 lut 2009, o 19:55

Vagiem ciężko ci bedzie cokolwiek ustawić.Ja ustawiłem (a niech sie który zaśmieje) na oko i kątomierzem :lol: 5stopni przed GMP.Jeździ lepiej niż przed regulacją :lol: :lol:
najprawdopodobniej masz to co wcześniej pisałem.Grzebałeś z aparatem zapłonowym, wykręcałeś go do wymiany czujnika.I teraqz go wsadziłeś ale nie ustawiłeś na nowo wyprzedzenia zapłonu!!!

[ Dodano: 2009-02-12, 18:57 ]
a jak ci sie nie chce z tym grzebać albo nie wiesz za co sie zabrać to jedź do warsztatu.Takie ustawienie nie jest drogie.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez lukaszmiodna » 12 lut 2009, o 21:43

W 16v nie ma możliwości przestawienia aparatu zapłonowego :-) . a ja zmieniałem czujnik położenia wału korbowego(w dolnej części bloku), a nie czujnik halla w aparacie, więc jedyne ustawienia można zrobić tylko VAGiem :-D dzięki za rady pozdro
lukaszmiodna
Berbeć
 
Posty: 20
Dołączył(a): 13 cze 2008, o 12:43
Lokalizacja: Żagań


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości