Witam,pytanko dla tych co mają trochę wiedzy.Miałem problemy z moją 2litrówką, okazało się że to czujnik położenia wału korbowego, teraz jest wszystko ok, tylko mam wrażenie jakby trochę był słabszy . czy po zmianie konieczna jest wizyta na kompie w celu wykasowania błędów,czy to może mieć jakiś wpływ na moc . jeśli nie to w czym może tkwić problem
Vagiem ciężko ci bedzie cokolwiek ustawić.Ja ustawiłem (a niech sie który zaśmieje) na oko i kątomierzem 5stopni przed GMP.Jeździ lepiej niż przed regulacją
najprawdopodobniej masz to co wcześniej pisałem.Grzebałeś z aparatem zapłonowym, wykręcałeś go do wymiany czujnika.I teraqz go wsadziłeś ale nie ustawiłeś na nowo wyprzedzenia zapłonu!!!
[ Dodano: 2009-02-12, 18:57 ] a jak ci sie nie chce z tym grzebać albo nie wiesz za co sie zabrać to jedź do warsztatu.Takie ustawienie nie jest drogie.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera
W 16v nie ma możliwości przestawienia aparatu zapłonowego . a ja zmieniałem czujnik położenia wału korbowego(w dolnej części bloku), a nie czujnik halla w aparacie, więc jedyne ustawienia można zrobić tylko VAGiem dzięki za rady pozdro