autko muli 1.6 ABU

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

autko muli 1.6 ABU

Postprzez barcikos » 23 mar 2012, o 20:09

Witam !!

Po wymianie rozrządu auto straciło swoją moc mianowicie do 30 na dwójce zbiera się jak muł po czym jest przeskok mocy i tak na każdym biegu... Proszę was o pomoc bo nie da się tak jeździć


Wszystkie filtry wymienione, świece oraz kable wysokiego napięcia.

Dziękuje i pozdrawiam
barcikos
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 mar 2012, o 20:04
Lokalizacja: Leśnica

autko muli 1.6 ABU

 

Postprzez nitek » 23 mar 2012, o 20:40

Sprawdz czy dobrze jest rozrzad ustawiony
KONSERWACJA PODWOZIA ,SPAWANIE UKŁADÓW WYDECHOWYCH 691-123-441
Avatar użytkownika
nitek
Czytacz
 
Posty: 93
Dołączył(a): 22 mar 2009, o 18:04
Lokalizacja: Legnica

Postprzez barcikos » 23 mar 2012, o 20:42

rozrząd jest dobrze założony. Czytałem o tym trochę w necie i ktoś napisał żeby gaźnik przeczyścić jest to możliwe ?
barcikos
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 mar 2012, o 20:04
Lokalizacja: Leśnica

Postprzez PabloSBT » 23 mar 2012, o 21:04

a zapłon masz dobrze ustawiony?? może jest za późny i dlatego ma takie przeskoki :) przepustnicy nie trzeba czyścić bo sama się czyści benzyną :)
równo chodzi na wolnych obrotach??
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez barcikos » 23 mar 2012, o 21:09

na wolnych obrotach chodzi równo ? a co do zapłonu to nie wiem mało znam się na mechanice :D a można samemu ustawić zapłon ?
barcikos
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 mar 2012, o 20:04
Lokalizacja: Leśnica

Postprzez Kutasinski » 23 mar 2012, o 21:18

barcikos napisał(a):rozrząd jest dobrze założony. Czytałem o tym trochę w necie i ktoś napisał żeby gaźnik przeczyścić jest to możliwe ?


Założony może i dobrze,ale czy ustawiony na znaki?
A aparat zapłonowy na miejscu?
Objawy wskazują na źle ustawiony zapłon-czyli-np. ktoś nie trafił ze znakami.
A co do "gaźnika"-to tak do końca on gaźnikiem nie jest :-)
Pozdro.

[ Dodano: 2012-03-23, 20:27 ]
barcikos napisał(a):na wolnych obrotach chodzi równo ? a co do zapłonu to nie wiem mało znam się na mechanice :D a można samemu ustawić zapłon ?


Można,jeśli się umie,dobrze też jest mieć odpowiedni do tego przyrząd..
Ale,skoro o to pytasz,na razie nie bierz się za ustawianie-wpierw sprawdź czy znaki na kole wałka rozrządu oraz na wale korbowym są na swoim miejscu.
Nie ma problemów z odpalaniem?
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez barcikos » 23 mar 2012, o 21:28

tego Ci nie powiem ponieważ nie wiem ;/ rozrząd był wymieniany przez kolegę z pracy a jak można to sprawdzić ?.
Tak aparat zapłonowy na miejscu ;)

hehe tak jak już wyżej pisałem jestem cieniutki w sprawach mechanicznych :D
barcikos
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 mar 2012, o 20:04
Lokalizacja: Leśnica

Postprzez PabloSBT » 23 mar 2012, o 21:41

prosty test przegazuj go a później spróbuj go przytrzymać równo na 3000 obr jak będą obroty latało pod i nad 3000 i będzie kichał to zapłon do ustawienia. Samemu tego nie sprawdzisz trzeba mieć lampę stroboskopową do ustawienia za ustawienie w warsztacie nie powinieneś zapłacić więcej niż 40 zł :P
I tak jak radzi kolega Kutasinski sprawdź czy znaki się pokrywają:)
PabloSBT
Members
 
Posty: 955
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:06
Lokalizacja: TKI | Kielce

Postprzez Kutasinski » 23 mar 2012, o 21:43

barcikos napisał(a):Tak aparat zapłonowy na miejscu ;)

A był wyjmowany?
Jeśli nie-sprawdź najpierw2 punkty
1.na kole zębatym wałka rozrządu jest "kropka"-ma ona zgrać się ze znakiem na plastikowej obudowie rozrządu
2.Nacięcie na kole wału korbowego ma znajdować się w "okienku" umieszczonym znowu na zewnątrz obudowy po jego środku.
Ten silnik ma bardzo prosty rozrząd,trudno coś skopać,ale..
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez barcikos » 23 mar 2012, o 22:09

aparat raczej nie był wyjmowany....

ok sprawdzę wasze porady i dam znać ;) jak narazie dzięki wielkie :-) :-) :-)
barcikos
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23 mar 2012, o 20:04
Lokalizacja: Leśnica

Postprzez Nervusek » 25 mar 2012, o 21:06

Kutasinski napisał(a):2.Nacięcie na kole wału korbowego ma znajdować się w "okienku" umieszczonym znowu na zewnątrz obudowy po jego środku


Jak zrobi w 'okienku' to bedzie zle i nie odpali. O jeden zab na pasku poza okienko w strone atrapy.

Ja obstawiam zaplon, bo tez tak kiedys mialem. Mimo wymiany rozrzadu zawsze istnieje mozliwosc przestawienia zaplonu.
Nervusek
 

Postprzez Kutasinski » 25 mar 2012, o 21:54

Nervusek napisał(a):
Kutasinski napisał(a):2.Nacięcie na kole wału korbowego ma znajdować się w "okienku" umieszczonym znowu na zewnątrz obudowy po jego środku


Jak zrobi w 'okienku' to bedzie zle i nie odpali. O jeden zab na pasku poza okienko w strone atrapy.

Ja obstawiam zaplon, bo tez tak kiedys mialem. Mimo wymiany rozrzadu zawsze istnieje mozliwosc przestawienia zaplonu.


A to ciekawe,co kolega napisał..
W jakim celu więc producent umieścił znak?
Wedle dostępnych mi wzorców,należy ustawić tak,jak napisałem.
Ale może faktycznie tak jest :-/
Nie mam GG ale coś trzeba było wpisać..
Kutasinski
Czytacz
 
Posty: 122
Dołączył(a): 20 mar 2012, o 12:44
Lokalizacja: Kraków

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 43 gości