witam zaczne odpoczątku jakies pół roku temu kupiłem golfika z gazem za grosze prawie w cenie złomu wszystko było z nim oki miał założony drugi silnik z 1998 roku po kupnie aż tak bardzo nie brał oleju a teraz jak mu mocniej przyciesne to chmura dymu za mną przedmuchów niema s bagnetu nie pluje olejem tak samo z korka wlewu oleju myśle że to moze uszczelniacze zaworów są struchlałe twarde , niewiadomo ile ten silnik leżał , nie był odpalany na jakieś tys km musze dolać 1 litr oleju jak myślicie brać się za wymiane uszczelniaczy
może sie nie znam ale jak by pierścienie były do wymiany to by mial przedmuchy z bagnetu mialem kupe samochodow kiedys tak mialemw renault 19 silnik bral olej to i dmuchalo z bagnetu co o tym myslicie
witam planuje sam wymienić uszczelniacze zaworowe tylko boje sie zeby zaraz nie zdejmowac glowicy mam pojecia o mechanice dzieki forum wszystko robie sam ma ktos moze jakies fotki , boje sie żeby zawory mi nie wpadly go glowicy , po drugie czy mozna samemu zrobic klucz do demontazu sprezyn zaworowych moze macie tez jakies foty z wymiarami
bunia28, sa opisy na forum, starczy poszukać, potrzebujesz sznurek, przyrząd do naciskania zaworów - czy potrafisz zrobić go sam nie wiem - ja zrobiłem i fotki dawałem. nowe uszczelniacze i uszczelkę pod pokrywę zaworów, przy okazji można zrobić nowy rozrząd
a możesz mi wysłać na meila fotki jak wygląda ten przyrząd własnej konstrukcji mariuszcyk@wp.pl
[ Dodano: 2014-02-06, 16:02 ] i jeszcze jak by ktos był tak dobry i wysłał mi link z tematem jak wymienic te uszczelniacze był bym wdzięczny bo zabardzo niewiem oco chodzi z tym sznurkiem czytałem że trzeba wał tak przekrecać żeby zawory nie wpadły ale o sznurku nic nie słyszałem może to lepszy patent
hhehe 1 litr oleju na 100 km to ile ty musiałes wydać kasy na olej
[ Dodano: 2014-02-06, 19:39 ] wracając to tematu wyczytałem żeby odkręcić świece lekko opuscić tłok i przez dziurę od świecy wepchnąć sznurek i pożniej podnieśc tłok do samej góry, niech mnie ktoś uświadomi a co ten sznurek tam da a niemożna zrobić tego samego tylko bez sznurka
bunia28, sznurek wsadzony w cylinder przez dziurę od świecy lepiej podeprze zawory po przekręceniu wału niż sam tłok, bez sznurka zawór troszkę opadnie, i będziesz miał manualny problem z wyjęciem zamków zaworów, a potem z założeniem ich przy montażu, napocisz się o wiele więcej zwłaszcza póki wprawy nie nabierzesz.