to nie jest wina termostatu.Problemem moze być rzeczywiście w płynie chłodzącym, że przymarza.Lepiej go wymien na nowy bo jak Ci zamarznie całkiem to rozmrozi silnik...i nie będzie wtedy śmiesznie.
Dodatkowo tak jak radzi
SotoM, może po prostu gdzieś czujnik temperatury ma zwarcie i wariuje- wilgoć mróz może to powodować takie wskazania, jeśli na zimnym silniku masz obroty rzędu 1000obr/min po tych 3 minutach (czy kilometrach) to jest dobrze nawet jak wskaźnik pokazuje te 110 stopni.Jeśli silnik się dławi lub dzieje się cokolwiek innego dziwnego na biegu jałowym po tych 3 minutach (czy km)
to znaczy że masz zamarznięty płyn.Jeśli jednak wszystko jest ok to czujnik sie kończy albo jego przewody...
Dla pewności jeśli nie wiesz kiedy był zmieniany i jaki jest płyn chłodniczy to go wymien, to nie kosztuje dużo a pozwoli oszczędzić wiele wiecej kasy i nerwów
[ Dodano: 2008-12-30, 22:40 ]jeśli sie nie otworzył termostast to rzeczywiście jest walnięty...
[ Dodano: 2008-12-30, 22:43 ]nagrzewnica jest na małym obiegu wiec przy temperaturze 110 stopni to powietrze powinno aż parzyć, wymień sobie ten płyn...
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera