Brak dawki paliwa w momencie zapłonu

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Brak dawki paliwa w momencie zapłonu

Postprzez Adzios » 1 paź 2014, o 15:54

Witam. Od pewnego czasu mam problem, otóż kiedy próbuję odpalić samochód (na zimno, np. rano) rozrusznik kręci ale silnik nie odpala, jedynym sposobem jest odpalanie z wciśniętym gazem a i po tym silnik początkowo często ma niższe obroty niż powinien i gaśnie. po rozgrzaniu pracuje normalnie, trzyma obroty jak powinien. Ostatnio wymieniany był silnik krokowy, kopułka, palec i świece.

Proszę o pomoc bo obawiam się co będzie jak przyjdzie zima :wstyd:
Avatar użytkownika
Adzios
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 12:16
Lokalizacja: Podkarpacie

Brak dawki paliwa w momencie zapłonu

 

Postprzez Gesiu_15 » 1 paź 2014, o 16:00

Adzios, słychać pompę paliwową ? może już się kończyć , daje słabe ciśnienie i dlatego takie problemy :-)
Avatar użytkownika
Gesiu_15
Moderator Globalny
 
Posty: 3757
Dołączył(a): 14 kwi 2012, o 21:32
Lokalizacja: Kielce
Rocznik: 1994
Silnik: 2.0 2E GTI
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez łukasz1983 » 1 paź 2014, o 22:45

Adzios, Czujnik temperatury w króćcu do sprawdzenia.Miernik i go pomierz.Jak to zrobić znajdziesz na forum.
Avatar użytkownika
łukasz1983
Members
 
Posty: 2079
Dołączył(a): 2 wrz 2012, o 16:40
Lokalizacja: RKR
Rocznik: 1993
Silnik: 1.6 ABU 1.8 Z18XE
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez trollu » 2 paź 2014, o 08:00

spróbuj odpiąć czujnik w króćcu i odpalić, bez czujnika ECU powinien zwiększyć dawkę paliwa
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
Avatar użytkownika
trollu
VIP
 
Posty: 2503
Dołączył(a): 27 sie 2010, o 13:03
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Rocznik: 0
Silnik: byl ADY jest M52TUB28
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: kombi

Postprzez Adzios » 2 paź 2014, o 17:01

Dzięki wszystkim, w sobotę posprawdzam jak będzie czas to się dowiem co go boli (mam nadzieję) :hyhy:

[ Dodano: 2014-10-04, 10:07 ]
Doszło do tego falowanie obrotów na zimnym skoki 500-2000 i tak cały czas góra-dół zanim się nie rozgrzeje. Możliwe żeby niedawno wymieniany silnik krokowy był wadliwy?

[ Dodano: 2014-10-05, 18:28 ]
Dzięki wszystkim, to na 99% czujnik temperatury tak jak mówiliście :-)


Można zamknąć temat
Avatar użytkownika
Adzios
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 12:16
Lokalizacja: Podkarpacie


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

cron