brak obrotów od 1000 do 2000 ???????

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

brak obrotów od 1000 do 2000 ???????

Postprzez werner » 19 paź 2008, o 20:55

mam dziwaczny problem, ale od poczatku ... wysiadł mi akumulator wiec dopchnalem auto na parking zabrałem go do podładowania i kiedy znowwlozylem na miejsce silnik przestal dzilac prawidlowo a mianowicie odpala normalnie i silnik normalnie pracuje ale jak tylko lekko dodam gazy czyli pomiedzy 1000 a 2000 wskazówka obrotomierza podnosi sie troche i nagle opada gwaltownie a on traci moc i czasem gasnie. co ciekawe powyzej 2000 obrotow pracuje normalnie i plynnie. prosze o pomoc bo nie moge w korkach jezdzic powyzeuj 2000 bez przerwy :cry: acha wymienilem juz akumulator bo stwierdzilem ze tamten juz byl zbyt wyjechany i probowalem kilka razy go odlaczac zeby zresetowac bledy. pomozcie prosze jak ktos cos wie moze tez pisac do mnie na maila na krzysztof_werner@wp.pl
werner
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 20:47
Lokalizacja: wrocław

brak obrotów od 1000 do 2000 ???????

 

Postprzez pablomed » 19 paź 2008, o 21:06

werner, jaki silnik ABU? Jakiś nowszy?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez werner » 19 paź 2008, o 21:12

silnik 1,6 benzyna golf 3 1995r wersja rolling stones
werner
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 20:47
Lokalizacja: wrocław

Postprzez pablomed » 19 paź 2008, o 21:54

nie wiem jaki tam masz silnik. W każdym razie jeśli to wtrysk wielopunktowy to niewykluczone że będzie trzeba jechać do kogoś kto podepnie auto pod komputer i wprowadzi odpowiednie nastawy, sprawdzi błędy, może wyczyści przepustnicę, szczegółów tej operacji nie znam, ale zwykły reset tu nie pomoże.
Natomiast jeśli to wtrysk jednopunktowy to czy dobrze zrobiłeś reset? To znaczy daleś pochodzić silnikowi na luzie aż do właczenia wentylatorów?
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez werner » 19 paź 2008, o 22:20

hmm o tym nie wiedzialem z tymi wentylatorami sprawdze jutro i napisze jak poszlo

[ Dodano: 2008-10-20, 17:22 ]
oki a wiec tak zrobilem tym razem jak trzeba ten restart i tu dziwna sprawa wskazowka obrotomierza od 1000 obrotow wedrowala z czasem w gore az tak okolo 1250 zaczely sie problemy i znow tracil moc. dodam ze nie naciskalem na pedal gazu poprostu sam zwiekszal obroty. dalej na luzie chodzi (ale tez do czasu bo podnosi sam obroty ) chodzi powyzej 2000 obrotow ale pomiedzy 1000 i 2000 traci moc :-/ . nie mam wiec pojecia co jest moze ktos mnie naprowadzi a jezeli nie da sie tego zrobic samemu to ile mniej wiecej bedzie to kosztowac u mechanika ??? dodam ze jestem biednym zuczkiem i wolalbym zrobic to sa :roll:
acha czy to moga byc bezpieczniki i jak sprawdzic czy sa przepalone ?? bo przypomne ze problemy zaczely sie od zajechanego akumulatora ktory juz wymienilem

[ Dodano: 2008-10-20, 20:53 ]
halo pomoze mi ktos???? :zalamany:
werner
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 20:47
Lokalizacja: wrocław

PROBLEM Z OBROTAMI OD 1000 DO 2000 CD........

Postprzez werner » 28 paź 2008, o 13:16

WITAM jak wam juz pisalem wczesniej mam nastepujacy problem :idea: "mam dziwaczny problem, ale od poczatku ... wysiadł mi akumulator wiec dopchnalem auto na parking zabrałem go do podładowania i kiedy znowwlozylem na miejsce silnik przestal dzilac prawidlowo a mianowicie odpala normalnie i silnik normalnie pracuje ale jak tylko lekko dodam gazy czyli pomiedzy 1000 a 2000 wskazówka obrotomierza podnosi sie troche i nagle opada gwaltownie a on traci moc i czasem gasnie. co ciekawe powyzej 2000 obrotow pracuje normalnie i plynnie. prosze o pomoc bo nie moge w korkach jezdzic powyzeuj 2000 bez przerwy :cry: acha wymienilem juz akumulator bo stwierdzilem ze tamten juz byl zbyt wyjechany i probowalem kilka razy go odlaczac zeby zresetowac bledy" :idea:

byłem juz u mechanika na komputerze i powiedzial mi na 99 procent ze to nastawnik wolnych obrotow. i tu jest pytanie do was czy da sie go jakos naprawic :?: lub czy ktos ma na zbyciu taka czesc uzywana bo jak mi krzykneli za nowa to mi sie nogi ugiely :-( potrzebuje instrukcji jak ja naprawic lub gdzie mozna dostac urzywana. dokladnie jest to :!: nastawnik wolnych obrotow do monowtrysku na 6 stykow

z gory dziekuje za wszelka pomoc.
werner
Berbeć
 
Posty: 11
Dołączył(a): 19 paź 2008, o 20:47
Lokalizacja: wrocław

Postprzez majk83 » 28 paź 2008, o 16:24

Poradze ci żebyś nie sugerował się ceną jaką ci krzyknęli w warsztacie tylko sam jedz i poszukaj po sklepach tego silniczka krokowego. Ja ten probloem przerabiałem 2 tyg temu i tak:
-w ASO cena 560 zł
-w Intercars 500 zł
a ja kupiłem oryginał boscha za 340 zł w mniejszym sklepie...wiec jak to mówią szukajcie a znajdziecie ;-)
PS. Raczej sie tego nie naprawia ale jesli sie myle to niech mnie koledzy poprawia
majk83
Czytacz
 
Posty: 73
Dołączył(a): 29 paź 2007, o 16:00
Lokalizacja: Kraków


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości