brak sił , zwracam się do Was o pomoc

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

brak sił , zwracam się do Was o pomoc

Postprzez veronx » 7 lip 2008, o 07:15

Witam , tak byłem z Golfika zadowolony no ale teraz od tygodnia z nim walczę , problem polega na tym , że Golf gaśnie mi jak dojeżdżam gdzieś np. z wciśniętym sprzęgłem , w ogóle na biegu jałowym obroty wahają się koło 800 i czasami spadają , czasami w górę . W temacie w moim podpisie mam spisane co wymieniłem w Golfie, tzn wszystkie filtry , świece , teraz nawet kable wysokiego napięcia , Gaz był regulowany. Mechanik każdy mówi co innego . Jeden , że pompa paliwa no ale na LPG dzieje się to samo. Drugi , że pompa wspomagania ,,męczy" silnik na biegu jałowym (bo pompa wyje jest na wykończeniu) . Inny , że to silniczek krokowy no ale jednak trzyma te wolne obroty sam już nie wiem . Nie zależnie czy jest zimny czy ciepły. Czasami to mam wrażenie jakby na dwa gary chodził , myślałem , że to przebicie gdzieś na kablach stąd wymiana , na starych czy nowych świecach dzieje się tak samo :( , pomóżcie !

szukałem na forum ,tematy były podobne ale żaden mi nie pomógł :(

dodam , że silnik oprócz tego spisuje się b. dobrze ma ,,ducha" jak na 1.4

jest to ABD 94 rok.

pozdrawiam i proszę o pomoc
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

brak sił , zwracam się do Was o pomoc

 

Postprzez piotrus23 » 7 lip 2008, o 08:21

ja tam bym sprawdził krokowca,kopółke,i wszystkie weze które ida do wtrysku bo moze lewe łapac
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez pirlo » 7 lip 2008, o 10:47

podjedz gdzies na szrot lub do sklepu autem i tam wez zapytaj o dobra cewke niech ci dadza i podlaczysz na chwile , zobaczysz moze to cewka jak tak mialem i jak to to to wtedy kupisz pozdro
pirlo
Czytacz
 
Posty: 94
Dołączył(a): 23 gru 2007, o 21:49
Lokalizacja: głogów

Postprzez veronx » 7 lip 2008, o 17:34

dzięki za rady, przewody sprawdzone , kopułka była zdejmowana , czyszczona , zamieniana z inną , z oględzin ostatniego mechanika oznacza , że krokowiec jest dobry bo jeśli by nie był to stwierdził , że po puszczeniu gazu momentalnie by gasł a u mnie jest to loteria raz spadają obroty poniżej tysiąca i zgaśnie powoli a czasami chodzi równo , dobry pomysł z tą cewką muszę to sprawdzić , pozdro

jesli macie jeszcze jakies pomysły to piszcie
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Postprzez Gumis1988 » 8 lip 2008, o 17:51

odlacz go od akumulatora na jakieś 4 godzinki zeby zrestartowały sie sterowniki. Ja mialem taki sam problem. Kolega mi powiedział ze moze to być sonda lambda bo brało mi duzo oleju i mogła sie zabrudzić. jeździłem na połsyntetyku i wypłkukałem silnik. teraz mam mineralny 15W40 odlączyłem go na 4 godzinki od akumulatora i to wszystko pomogło narazie chodzi jak wczesniej.
Avatar użytkownika
Gumis1988
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 17 kwi 2008, o 11:40
Lokalizacja: Małkinia Górna

Postprzez grzel » 8 lip 2008, o 19:07

ja mimo wszystko oczyscilbym krokowaca wd 40 mialem taki sam problem jak ty wyczyscilem krokowca i hasa pieknie ;)
golfik uber alles :D
grzel
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 03:33
Lokalizacja: legnica

Postprzez veronx » 8 lip 2008, o 19:09

to jak możecie powiedzcie mi gdzie jest ten krokowiec ? pod wtryskiem ? sondy lambda u mnie nie ma bo kat został wycięty już u poprzedniego właściciela , pozdro

[ Dodano: 2008-07-16, 18:23 ]
nikt nie powie gdzie to jest :( ?
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Postprzez babosz » 23 lip 2008, o 19:13

Moja rada- odpal maszynę i spróbuj poruszać całym aparatem wtryskowym., jeżeli zdechnie przyjrzyj się podstawie monowtrysku(gruba guma) czy nie jest pęknięta. :!:
A silniczek krokowy to jest taka mała kosteczka z przodu aparatu wtryskowego do której jest podłączona wtyczka 4 pin.
babosz
Berbeć
 
Posty: 2
Dołączył(a): 23 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: wadowice

Postprzez veronx » 23 lip 2008, o 22:20

witam , winny jest jednak silniczek krokowy , na dniach wymiana na nowy bosha :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Postprzez kolibera » 23 lip 2008, o 23:05

veronx, czytajać Twój post czuje sie jakbym czytała sama siebie jakieś 4 miesiące temu mialam identyczny problem .... tylko rozwiązałam go w dość dziwny sposób, Ja mam jednak mimo wszystko do Ciebie jedno pytanie...... jaki masz kolektor metalowy czy plastik?
Avatar użytkownika
kolibera
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 29 sty 2008, o 02:02
Lokalizacja: warszawa

Postprzez piotrus23 » 24 lip 2008, o 09:38

wszystkie golfy maja metalowe
Avatar użytkownika
piotrus23
Members
 
Posty: 577
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 20:45
Lokalizacja: malbork

Postprzez veronx » 24 lip 2008, o 16:51

metalowy , a w jaki sposób go rozwiązałaś ? pzdr
Avatar użytkownika
veronx
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 10 cze 2008, o 22:25
Lokalizacja: PL

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 51 gości