brak ssania

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

brak ssania

Postprzez fart23 » 21 sie 2008, o 23:38

od pewnego czasu zniknęło mi ssanie, na początku spadły obroty, a potem okazało się że nie ma ssania. Myślałem że to czujnik temperatury (ten czarno żólty) się zepsuł, ale po wymianie na nowy problem pozostał. Może wie ktoś co jest przyczyną?? Moje autko to golf 1,6 monowtrysk.
fart23
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 23:32
Lokalizacja: Luzino k/Wejherowa

brak ssania

 

Postprzez prezesik » 22 sie 2008, o 00:08

moim zdaniem to za ssanie odpowiada czujnik tem wspomniany przez ciebie i komputer auta (które raczej nie powinny ulec uszkodzeniu). Za niskie obroty mogą być spowodowane m. in. przez nieszczelność w podstawie wtrysku, mogła ona pęknąć, silnik łapie lewe powietrze i na zimnym silniku ma niskie obroty, czasem gaśnie, natomiast na gorącym zacznie łapać obroty rzędu 1500-2000 obr./min. - nie masz tak przypadkiem??
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez fart23 » 22 sie 2008, o 22:26

dzięki za pomoc. pogrzebałem dziś w oprogramowaniu auta, wymieniłem termostat i przeszło. Dziwne, ale ważne że już :-D jest ok. :-D
fart23
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 23:32
Lokalizacja: Luzino k/Wejherowa

Postprzez PaNdA » 22 wrz 2008, o 20:51

Hallo panowie pomocy mam pytanko ile taka podstawa kosztuje ...bo mam taki sam problem wymieniłem nastawnik wolnych obrotów ale problem pozostał nawet wymiana czujnika temp. niepomogła i jest tak jak piszecie że jak jest ciepły to jest ok byćmoże to je to :shock: ile takie coś kosztuje :niepewny: a druga rzecz to taka że ździwił mnie fakt iż po wymianie czujnika temperatury przestał otwierać mi sie termostat a jak włożyłem stary wszystko było ok :-o :-o pozdrawiam was
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez mani51 » 22 wrz 2008, o 21:42

PaNdA napisał(a):a druga rzecz to taka że ździwił mnie fakt iż po wymianie czujnika temperatury przestał otwierać mi sie termostat a jak włożyłem stary wszystko było ok pozdrawiam was


a skąd wiesz że się nie otworzył termostat? może nowy czujnik pokazuje wyższą temperaturę niż jest w rzeczywistości...ja też taki miałem co pokazywał 105°C a korek odkręciłem i nic się nie stało tzn nawet 90°C nie było
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez PaNdA » 23 wrz 2008, o 12:14

Bo sie wystraszyłem jak jechałem to temp. szybko rosła i po przejechaniu odcinka który zazwyczaj kfalifikje sie do otwarcia termostatu zatrzymałem sie i rura ta dolna od chłodnicy była zimna :-o :-o ale bydzie chyba tak jak ty mówisz a ja jestem przewrażliwiony :-P ...A tak wogóle to ile kosztuje ta podstawa wtrysku i czy jest to w zakresie laika żeby to samemu wymienić??? pozdro i prosze o rade!!!
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez mani51 » 23 wrz 2008, o 12:27

wymiana to odkręcenie całej przepustnicy czyli czterech śrubek a następnie kolejnych czterech które trzymają podstawę a szukać ich trzeba pod spodem kolektora ssącego bo przez niego przechodzą na wylot...jeszcze tego nie wymieniałem ani nie odkręcałem ale wydaje mi się że prosta sprawa

wczoraj trafiłem na coś takiego
http://www.golf3.pl/topics9/podstawa-wtrysku-vt3500.htm

tam masz jakieś ceny dla orientacjii

a czujnik jak już kupować to przynajmniej za 50-80zł bo te tańsze to sam widzisz :-/
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez PaNdA » 23 wrz 2008, o 14:11

Aha dzięki... :-) Wymieniłem skrzynie biegów w malaczu sam to chyba ze podstawom wtrysku w golfie dam sobie rade :-P :-P Pozdrawiam dzięki
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez dycha » 23 wrz 2008, o 18:50

Witajcie

uważaj na przewody i nie odłączaj kostek od przepustnicy,bo będziesz musiał zrobić adaptację.
gościu który mi robił adaptację przepustnicy poinformował mnie że jak coś robisz i odłączysz kostki to przepustnice wariują i trzeba je ustawiać na nowo.

Pozdrowienia z Trójmiasta
Avatar użytkownika
dycha
Czytacz
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21 sie 2008, o 20:29
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez PaNdA » 23 wrz 2008, o 19:50

Witaj kolego!!I to jest właśnie to co ja właśnie mówie jak sie na czymś nieznasz to tego nieruszaj :-) Nic spróbuje sam to wymienić czyli po odłączeniu rury od powietrza bez odłanczania przewodów (paliwowych, gazu, i elektryki) da się zciągnąć te urządzenie wtryskujące i mieć swobodny dostęp do tej podstawy?? i drugie pytanko do fachowca :-) czy trzeba dac pomiędzy kolektor dolotowy a podstawe i pomiędzy wtrysk i podstawe jakąś uszczelke czy silikon czy można to tak dac na sucho?? Pozdrawiam cie kolego!! :-)
Avatar użytkownika
PaNdA
Czytacz
 
Posty: 141
Dołączył(a): 16 sie 2008, o 14:59
Lokalizacja: woj. Śląskie

Postprzez mani51 » 23 wrz 2008, o 20:00

PaNdA,

możesz spokojnie odpiąć te wtyczki tylko odepnij też klemy od aku i po wszystkim zrobisz sobie reset kompa. jak kupisz nową podstawę to nie daje się żadnych uszczelek ani silikonu a jak nie chcesz odrazu wymieniać tej podstawy to zobacz tu na mój post, może zaoszczędzisz trochę grosza http://www.golf3.pl/topics9/silniczek-k ... vt9506.htm
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław


- - - wina półwytrawne



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 35 gości

cron