przez pablomed » 10 sty 2014, o 01:17
Massielo15, prawidłowo działająca sonda wytwarza napięcie szybko zmieniające się od 0.2 do 0.8 V, zwykły miernik nie nadąży pokazywać tych zmian, dlatego potrzeba oscyloskopu, wskaźnika AFR (bywają tanie diodowe na allegro) albo programu diagnostycznego.
że praca silnika się nie zmienia - nie musi. Po odpaleniu jeśli masz zimny silnik to sonda nie działa do zagrzania i tak, a nawet na rozgrzanym od razu po odpięciu zmian możesz nie wysłuchać. Chciałem to w skrócie napisać żebyś nie miał mętliku bo sondy w golfie III są ogólnie jednakowe jednego typu nie musisz szukać rodzaju sondy, i nie będziesz mierzył oporności tylko patrzył na zmiany napięcia.
A przede wszystkim nie nastawiaj się że sonda jest winna bo nie wiesz nic poza tym że auto pali za dużo, trzeba dalej diagnozować bo milion rzeczy winnych może być oprócz sondy