jak w temacie... możliwe żeby nie było na kole zamachowym..

"0" czyli GMP jest a do zapłonu nie ma naciecia, nie ma zadnego znaku

jak teraz ustawiac zapłon?? bo rozumiem ze rozrząd normalnie na to "0" złożyć..a co z zapłonem?? co zrobić czy oznaczyć jakos czy co?? a i czy możliwe zęby koło pasowe było zkręcone główną śrubą wału??? odkręciłem 4 śruby imbusowe a koło ani drgnie

...możliwe ze na śrubie głownej czy tak zapieczone po prostu...PILNEE
[ Dodano: 2012-01-23, 01:07 ]
a i jeszcze jedno... czy warto zakładac pasek rozrządu używany. tzn był w poprzednim sprawnym silniku na którym zrobiłem może z 2 tysiące km...a potem został silnik odstawiony i leżał sobie troche...ale patrzyłem i pasek jest ok..zakładać ten i pozniej najwyżej wymiane zrobić wcześniej czy kupić od razu nowy(ale szkoda bo ten wydaje sie być w b.dobrej kondycji) co doradzacie??