Ciężko odpala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Ciężko odpala

Postprzez Ryju » 4 lis 2008, o 22:30

Posiadam golfa 3 1,8 GT 90KM+ LPG
I mam z nim mały problem a mianowicie Jak jest zimny silnik strasznie ciężko odpala, rozrusznik kreci wolno i kreci i kręci i nic :) ale jak juz silnik zacznie pracowac i puszcze kluczyk to silnik gasnie jak silnik jest lekko ciepły to tez musze troche pokreci rozrusznikiem zanim załapie i słysze ze juz silnik pracuje i puszczam kluczyk i obroty spadaja prawie do 0 i albo wskakuja na 1000 i silnik pracuje albo zostaje 0 i gasnie :) jak jest porządnie rozgrzany to nie ma wiekszych problemów ale idealnie tez nie jest ogólne to wszystko jakos wolno sie odbywa :):)

Dodam ze jak juz słysze ze silnik pracuje i przed puszczeniem kluczyka dodam gazu to nie gasnie
Ryju
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 4 lis 2008, o 22:08
Lokalizacja: Olsztyn

Ciężko odpala

 

Postprzez marko1967 » 4 lis 2008, o 22:37

Ryju, warto by spradzic czy niepadł czujnik teperatury cieczy albo podjedz na kompa to Ci zdiagnozują co to jest
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcinkoz2910 » 4 lis 2008, o 22:59

Ryju, jak wyglądają świece i przewody zapłonowe?? kiedy wymieniałeś filtr powietrza ?? to na początek bo jest najtańsze :-) jak nic nie pomoże to potem czujnik temp. cieczy tak jak kolega wspomniał (najlepiej z ASO dasz około 70 zł ale jest oryginał i pewne to masz) --> komputer wcale nie musi go pokazać jako winowajce. bo jeśli to dalej nic to może to być filtr paliwa, ale jak to nic nie da co napisałem to jedź na kompa bo to może być przepustnica lub silniczek krokowy
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez lopez0377 » 4 lis 2008, o 23:21

panowie a moze czs zmierzyc cisnienie w cylindrach chyba ze to stalo sie nagle to macie racje
lopez0377
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lis 2008, o 20:16
Lokalizacja: bydgoszcz

Postprzez marko1967 » 4 lis 2008, o 23:42

marcinkoz2910 napisał(a): jak nic nie pomoże to potem czujnik temp. cieczy tak jak kolega wspomniał (najlepiej z ASO dasz około 70 zł ale jest oryginał i pewne to masz) komputer wcale nie musi go pokazać jako winowajce
w mim przypadku komputer pokazał że to ten czujnik
Avatar użytkownika
marko1967
Members
 
Posty: 1010
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 19:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez marcinkoz2910 » 4 lis 2008, o 23:44

marko1967 napisał(a):w mim przypadku komputer pokazał że to ten czujnik
ja tego nie neguje bo tak może być ale czasami nie pokaże czujnika a jednak wymiana na nowy usuwa usterkę :super:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez maciek25_83 » 5 lis 2008, o 00:10

Mialem podobny problem, dzis czyszczenie przepustnicy i ponowna adaptacja, problem zniknal ;-)
maciek25_83
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 4 lis 2008, o 21:24
Lokalizacja: Lębork

Postprzez KristoF » 5 lis 2008, o 17:19

maciek25_83, w tym aucie nie czyści sie przepustnicy bo nie ma z czego, to ma monowtrysk więc paliwo rozpylane na przepustnicę rozpuszcza wszelki syf.
Do sprawdzenia układ zapłonowy filtr powietrza i czujnik temperatury.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 5 lis 2008, o 17:50

krissmysticblau napisał(a):maciek25_83, w tym aucie nie czyści sie przepustnicy bo nie ma z czego, to ma monowtrysk więc paliwo rozpylane na przepustnicę rozpuszcza wszelki syf.
Do sprawdzenia układ zapłonowy filtr powietrza i czujnik temperatury.
tak?? ciekawe :lol: pokazać ci foto mojego MONOWTRYSKU ?? jaki nagar sie zrobił :lol: ...
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 5 lis 2008, o 19:38

chyba tankowałeś wodę albo diesla :lol: mój Golf ma najechane 270k km i nigdy nie była czyszczona przepustnica w nim(przynajmniej nie przez ostatnie 70k km).Nie wykluczam twojego przypadku ale jest on jednostkowy.Po prostu miałeś szczęście-albo nieszczęście.
Kolejna sprawa: maciek25_83, pisze że ma silnik AEE więc wielopunktowy wtrysk, w tym aucie może sie zdarzyć i zdarza się zasyfienie przepustnicy i to bardzo często.
I wreszcie ostatnie: nie wymądrzaj się, każde auto jest inne i w różny sposób się psuje, mnie też czasem zaskakują usterki i ich powody nie tylko w VW.
Pozdr.

[ Dodano: 2008-11-05, 18:40 ]
a tak z cielawości pokaż foto tego Twojego monowtrysku jeśli to nie problem dla ciebie.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinkoz2910 » 5 lis 2008, o 22:53

oto foto i widać wyraźnie nagar na elementach:

Obrazek Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez KristoF » 6 lis 2008, o 19:33

ale przepusnica jest czysta :-D to olej wciągany przez odmę.Nie świadczy to o potrzebue czyszczenia bo jak sie to wyczyści to za pół roku będzie to samo.I to nie jest nagar :-P
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 33 gości