Ciezko zapala

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Ciezko zapala

Postprzez zbyszek TUREK » 6 kwi 2010, o 19:11

mam golfa3 1.4 ciezko zapala jak cieply i jak zimny dlugo musze krecic za 5 razem zapali jeszcze tydzien temu pall z pierwszego kluczyka niewien co sie dzieje moze ktos mial taki problem POMOCY!!!!!!!
zbyszek TUREK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:51
Lokalizacja: Turek

Ciezko zapala

 

Postprzez swatu » 6 kwi 2010, o 19:57

posprawdzaj swiece ,przewody ,filtr paliwa.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 6 kwi 2010, o 20:02

Tak jak kolega wyżej pisze. Dodatkowo sprawdź kopułkę i palec. Jak styki kopułki będą wypalone kup nową razem z palcem.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez zbyszek TUREK » 6 kwi 2010, o 20:25

KOPULKA ,PALEC PRZEWODY ZALOZONE NOWE I BEZ ZMIAN
zbyszek TUREK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:51
Lokalizacja: Turek

Postprzez swatu » 6 kwi 2010, o 20:28

pozostaje sprawdzic filtr paliwa i pompke paliwa
jesli nic z tych rzeczy to przyczyny nalezy szukac glebiej
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez prezesik » 6 kwi 2010, o 20:32

Czujnik temp odpowiada za dawkowanie paliwa w zależności od temp. płynu. Jeżeli jest uszkodzony to też mogą się dziać takie numery.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez zbyszek TUREK » 6 kwi 2010, o 20:36

DZISIAJ SPRAWDZALEM NA POCZATKU PRZY PIERWSZWM KRECENIU NIEMA ISKRY NA SWIECACH PUZNIEJ SIE POJAWIA TAK JAKBY GDZIES BRAKOWALO MASY A WSZYSTKO ZACZELO SIE JAK PADLO MI RADYJKO TERAZ RADYJKO JEST NOWE A PROBLEM POZOSTAL
zbyszek TUREK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:51
Lokalizacja: Turek

Postprzez swatu » 6 kwi 2010, o 20:39

zbyszek TUREK piszac ,nie uzywamy duzych liter :!: :!:

przeczysc przy okazji klemy od aku.
Avatar użytkownika
swatu
VIP
 
Posty: 4695
Dołączył(a): 9 wrz 2008, o 16:18
Lokalizacja: TKN Końskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez zbyszek TUREK » 6 kwi 2010, o 20:45

ale rozrusznik kreci idealnie tylko na rozruchu gubi iskre a iak zapali chodzi idealnie rowno pracoje jest ok
zbyszek TUREK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:51
Lokalizacja: Turek

Postprzez prezesik » 7 kwi 2010, o 06:58

kiedyś miałem opla kadeta i też na rozruchu nie było iskry. Odpalił dopiero wtedy, gdzy na chwilę podłączyłem akumulator na duży prąd pod prostownik. Odpalał też na pych, lecz normalnie z akumulatora bez prostownika ni chu..chu..
Okazało się, ze rozrusznik robił zwarcie - chodził, kręcił oczywiście super. Dopiero po wymianie szczotek i przeczyszczeniu komutatora (na którym chodzą szczotki) się poprawiło. rozrusznik wtedy pobierał tyle prądu, ze nie starczało na wytworzenie iskry.
Po wymianie szczotek wszystko wróciło do normy.

Możliwe, ze u Ciebie jest ten sam problem.

jak nie będzie chciał odpalić to wtedy podłącz na chwilę akumulator pod prostownik na duży prąd i wtedy spróbuj uruchomić silnik. Jak odpali od kopa to znaczy, że masz podobny problem jak był u mnie.
Wypróbuj też drugą opcję, czyli jak z akumulatora (bez prostownika) nie odpali to weź go na pych (wiem, ze się nie powinno się tak robić, ale raz nic się nie stanie), jak odpali od razu to znów masz potwierdzenie, że to przypadek podobny do mojego, czyli szczotki na rozruszniku.
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez coooler1984 » 9 kwi 2010, o 13:39

siema!! kolego powiem tak mam identyczny problem, u mnie zgral sie jeszcze z oslabieniem mocy, dzisiaj biore nowe swiece i kopulke zobaczymy czy to przyczyna czy cos glebiej:P jakby co to dam znac, mam pytanie jak nie wymienialme filtra paliwa od 50 tys km. min czyli od kiedy go mam to moze mi czym skutkowac??
coooler1984
Czytacz
 
Posty: 37
Dołączył(a): 19 kwi 2008, o 10:27
Lokalizacja: szczecin

Postprzez zbyszek TUREK » 13 kwi 2010, o 18:17

coooler1984 napisał(a):siema!! kolego powiem tak mam identyczny problem, u mnie zgral sie jeszcze z oslabieniem mocy, dzisiaj biore nowe swiece i kopulke zobaczymy czy to przyczyna czy cos glebiej:P jakby co to dam znac, mam pytanie jak nie wymienialme filtra paliwa od 50 tys km. min czyli od kiedy go mam to moze mi czym skutkowac??
wymienilem filtr paliwa i nic nie pomoglo nadal ciezko odpala
zbyszek TUREK
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 3 kwi 2010, o 19:51
Lokalizacja: Turek


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości