Jeden czujnik jest na ciśnienie niskie 0,03 MPa a drugi jest na ciśnienie wysokie 0,18 MPa - silnik AAM/ABS.
Brak sygnału z czujnika wysokiego ciśnienia oleju przy wysokich obrotach silnika - chyba powyżej 4 000 obrotów na minutę - powoduje miganie lampki oleju oraz załączenie sygnału dźwiękowego - bipera - w tablicy licznika
w 1,8 tez jest MFA?? bo mamy 2.0 to ok ale jak niemasz w 1.8 MFA to co robia dwa czuniki na filtrze, ja wymieniałem je dwa zeby mi konnrolka nie mrugała.
1. Czujnik 0,3 bara powinien być zwarty - zamknięty - przy wyłączonym silniku i powinien się otworzyć po uruchomieniu silnika, przewód do niego niebiesko czarny.
2. Czujnik 1,8 bara powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć przy ok 2000obr/min, przewód do niego żółty.
[ Dodano: 2009-06-09, 08:54 ]
Może ci to pomoże
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1252960.html