Miske sciagalem jakis miesiac temu. Golf dostal wtedy nowe pierscienie, uszczelniacze na zaworach, uszczelke pod glowica i cos tam jeszcze, ale to jakies pierdolki. Zrobilem bo wpi**dalal na potege olej, z relacji swiadkow wiem, ze przy redukcjach, albo gwaltownym przyspieszeniu potrafil puscic smuge jak diesel. Nie wiem jaki filtr, muszej akos odczyscic i sprawdzic, ma na wierzchu wytloczona nakretke, ooo wyglada tak:
http://moto.allegro.pl/filtr-oleju-mann ... 51305.html . Sprawa ma sie tak, ze czujniki cisnienia wlozone sa juz inne z tego co widze. Z tego co wyczytalem ma byc niebieski iszary, a jest brazaowy i czarny, kontrolka od smarowania byla wyjeta, buzzer pewnie tak samo wybebeszony, bo polowe srubek z obudowy licznika znalazlem w kieszeni drzwi.
No wiec tak, odpalam samochod i wszystko jest ok, kontrolka gasnie...gitara...ruszam w droge, tez niby jest okej, ale wlasnie nie zawsze, bo czasami sie zapala i niewiadomo co z tym zrobic, cisnienie niby jakies tam jest. Aaaa i wlasnie, nie swieci swiatlem stalym tylko mruga? tak ma byc? Bo wlasnie sie nie orientuje czy ma swiecic, czy mrugac..wazne, ze sie odzywa, wiec cos nie halo jest. Pewnie dlatego byla wyjeta
swoja droga ktos mial patent
Edit: przegladam allegro i zauwazylem, ze filtrony tez sa z ta smieszna nakretka. Ide skrobac swoj filtr i sprawdzic co to za cudo, miejmy nadzieje ze filtron.
[ Dodano: 2012-06-20, 19:33 ]
Mam filter Manna. Chyba narazie sprobuje podmienic pompe, bo mam z ABU na stanie, powinno byc to samo. Ewentualnie przeloze sam zawor ze smokiem i sprobuje. No jak nic nie da to panewki na stol
[ Dodano: 2012-06-22, 20:42 ]
UP.
no wiec tak:
-wymieniona polowka pompy, czesc z zaworem i smokiem, reszta byla wzrokowo w bdb stanie, wiec narazie nie warto bylo wymieniac reszty, bo jak wiadomo w chu. roboty, jak kolejne proby nic nie dadza, to reszte sie zmieni
-zdjete dolne stopy wału i co mnie tam przywitalo? male zdziwko, bo panewki w swietnym stanie
-silnik zlozony i zero poprawy: wolne obroty 0,6bara, 2k obr/min 1,2bara
Czekam na nowy olej i filtr. Po poprzednim wlascicielu mam zalany Lotos...no wlasnie...moze to wina badziewnego oleju. Zaleje mobila i zobaczymy. Aktualny olej jest nie stary, bo jak wiadomo silnik wpie*dalal sporo oleju i mial non stop swiezutki z dolewek
[ Dodano: 2012-06-30, 18:48 ]no wiec, dzisiaj wpadl nowy olej + nowy filtr, poprawa cisnienia minimalna...co teraz? chyba jednak musze przelozyc pompe...jakies sugestie moze?
[ Dodano: 2012-07-06, 09:38 ]pompa wymieniona i kicha...jak bylo tak jest...