Co jest nie tak?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Co jest nie tak?

Postprzez Maciey » 19 lut 2009, o 13:32

Moje autko cos boli . Jak jade to czasem silnik zaczyna szarpac na niskich obrotach czasem tez szarpie i nie zawsze dziala na wszystkie cylindry... Przynajmniej tak mi sie wydaje bo dziala jak traktor i nie bardzo chce wchodzic na obroty... Czy ktos wie co moze byc powodem?

Dla jasnosci chodzi o VW polo 1.4 16V
Avatar użytkownika
Maciey
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 13:05
Lokalizacja: BB

Co jest nie tak?

 

Postprzez raf.sie » 19 lut 2009, o 13:50

no to kolego sprawdź sobie ogólnie wszystko od wyokiego napięcia: świece, przewody, kopułka, paluch w ostateczności cewka. pierwsze bym sprawdził świece i przewody. przewody najłatiwj zapal samochód w nocy i zobacz czy nie ma :latających iskier" ;-) ;-)
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez Maciey » 19 lut 2009, o 13:56

Wedlug was to bedzie cos powaznego czy raczej pierdola... Boje sie ze to moze byc cos bardzo kosztownego... :(
Avatar użytkownika
Maciey
Czytacz
 
Posty: 127
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 13:05
Lokalizacja: BB

Postprzez raf.sie » 19 lut 2009, o 14:29

puki nie będziesz wiedział co to jest to kto ci powie ile to kosztuje :-P :-P najpierw sprawdź tak jak mówiłem. te podzespoły nie są tanie a tych najtańszych nie ma co kupować. kto mało płaci ten dwa razy płaci 8-) 8-)
co za ......... naród
raf.sie
Badacz tematu
 
Posty: 259
Dołączył(a): 2 mar 2008, o 14:10
Lokalizacja: somewhere

Postprzez Kaldur » 7 maja 2009, o 18:34

Maciey, zanim nie sprawdzisz świec i przewodów wysokiego napięcia nie ma co przeżywać. Ja kiedyś miałem brak przejścia w przewodzie do swiecy i mi też wtedy palił na 3 garki. Ciekawy jestem czy do dziś już opanowałeś problem:) Miło by było poczytać kolejny post z wiadomością, że wszystko już jest ok :)
JEST NISKO JEST ZAJEFAJNIE!!!
MK3 GT 90 KM
Kliknij poniżej i oceń
moj-golf/moj-gofer-mk3-t18318.html
Avatar użytkownika
Kaldur
Badacz tematu
 
Posty: 287
Dołączył(a): 4 kwi 2009, o 19:33
Lokalizacja: Toruń
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez KristoF » 7 maja 2009, o 22:54

a robiłes diagnostyke ?? to moze byc poprostu słaba iskra(świece, kable), przepływomierz, sonda lambda...
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez SotoM » 7 maja 2009, o 23:33

ale wszyscy zapomnieli o spr. kata wyprzedzenia zapłonu...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 17 gości

cron