oddałem wczoraj autko na wymiane uszczelki pod głowice po odbiorze autko dziwnie sie zachowywało tzn. na cieplym silniku na wolnych obrotach odroty falowały spadały nawet do 350 dzis rano nieodpalil podjecha ł mechanik co robił to odpalilem wyregulował ust zapłonu ale dalej faluja obroty i czasem gasnie ----- dodam ze nigdy autko niemiało z tym problemu pracowało wzorowo i obroty nigdy nie falowały ----------co to moze byc?co spartolił???? (zostawiłem u niego autko i powiedziałem ze wali mnie to centralnie w suty -i ma byc zrobione) pozdrawiam
okazało sie ze to krokowy jak zakładał uszczelke to madra głowa zrobił tak ze krokowy niezaskakiwał --ale naszczescie rozkminił co jest i juz zrobił podpioł pod kąpa i ruszył go
a wiesz ze przeszło mi tez to przez głowe-- moze i tak było ale głupio było mu sie przyznac i zwalił na krokowy ze niby zacioł sie i takie tam ale wazne ze juz jest ok -----------pozdrooo
macie koledzy racje teraz jest wielu mechaników co g.. wiedzą i sie tak samo znaja a kaske trzepią na niewiedzy uzytkowników a jak cos spartolą to jeszcze powie ze to twoja wina albo ze to zbieg okolicznosci ze padło cos podczas ich roboty --tepic takich
ja ich rozumiem. czasem też tak robie. pomylić się rzecz ludzka a w VW rozrząd jest prosty tylko czasem można zapomnieś o wałku pośrednim:\ a do błędu trudno się przyznać szczegółlnie jeśli chodzi o taką błachą sprawe a reputacje latwo stracić a trudniej odzyskać. powinien dokładniej sprawdzić auto przed oddaniem
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467