Co to za kabel w mk3 ?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez mmarek » 24 mar 2008, o 21:07

Zico63 napisał(a):Symbol silnika jest na pewno ADD a nie ADZ?

Symbol silnika jest na pewno ADD. Chce ktoś fotki zobaczyć jak wygląda ? :)

Zico63 napisał(a):miały czujnik podciśnienia jako integralną część ECU
i tutaj tak jak kolega opel masz chyba racje bo dzisiaj udało mi sie zaglądnąć troche pod podszybie ( coś sie te plastkiki nie chciały poodkrecać) i ten zielony kabelek biegnie do środka do ECU.
PiJey88 napisał(a):sprawdź stan kabli od świec, aparat zapłonowy (czujnik halla), cewkę, ewentualnie czujnik położenia wału

Kable są chyba OK bo w nocy nie swieca i wyglądają jak nowe, świece też są nowe, kopułka i palec pachną jeszcze nowością. Zastanawia mnie cewka i hall bo zauważyełm nawet dzisiaj jak jezdziłem,że jak sie nagrzeje to gorzej zapala tzn odpala od razu ale nie wskakuje od razu na obroty tylko kilka sekund obrotomierz sie podnosi. Najlepsze jest to, ze ten objaw czasem ustepuje. Nawet raz pól dnia szalał a podjechałem do mechanika a auto zazceło chodzić jak zegarek.
Nie jestem mechanikiem ale czy taki czujnik moze być tylko troche zepsuty ? bo czasem jest naprawde dobrze. W kazdym bądz razie mam podjechać w tygodniu do dobrego mechanika i jak jemu wyskoczy też ten bład wtedy bede coś kombinował.
PS jak odłacze sonde lambda (4-przewodowa) to powinno sie coś zmienić ?bo dzisiaj ją na chwile odłaczyłem i różnicy nie poczułem nawet obroty nie drgnęły. Niby jest dobra ale spalanie to mam koszmarne
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

 

Postprzez Zico63 » 25 mar 2008, o 03:29

Czujnik, niestety, może być "trochę zepsuty" - jak to elektryka: zaolejenie po simeringu, luźny kontakt itd.
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez sztuk8 » 25 mar 2008, o 20:07

Mam identyczny problem. Mam 1,8 AAM z LPG. I tez auto czasami dziala poprawnie a czasami nie. Przy przyspieszaniu strasznie sie dusi i przerywa. Ale na gazie idzie normalnie. Z odpalaniem to ogolnie nie ma problemu. Osstatnio tez sie pojawil problem z obrotami. Sa wysokie i przy "przygazowaniu" strasznie wolno spadaja.
sztuk8
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 9 gru 2007, o 23:36
Lokalizacja: Bia?ystok

Postprzez mmarek » 29 mar 2008, o 20:27

Witam. W końcu problem rozwiązany :) Byłem u innego mechanika, podłaczył do kompa i okazało sie, że to.... czujnik temperatury płynu ( czujnik co chwile pokazywał inna temp. raz 20 st. a za chwile 40 czy 80 st ) Czujnik był walnięty mimo że na desce rozdzielczej pokazywał idealnie zawsze 90 st. Wymieniłem dzisiaj na oryginalny czujnik. Nie wiem tylko czemu tamtemu mechanikowi wyskoczył ten nieszczesny czujnik podcisnienia, ale tutaj już go nie pokazywało zresztą nieważne.Nareszcie autko ładnie pali i nie dusi sie. Pozdrawiam
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Postprzez młody88 » 29 mar 2008, o 20:43

mówiłem zmień mechanika
pozdro
Systemy lokalizacji i monitoringu pojazdów GPS tel.511 623 467
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez mmarek » 29 mar 2008, o 20:47

opel napisał(a):mówiłem zmień mechanika

hehe :) podobno to jest lepszy elektryk w okolicy...podobno :)
mmarek
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 23 mar 2008, o 21:09
Lokalizacja: dolny slask

Postprzez marcinos » 27 lis 2008, o 14:09

witam muj golfik nie chce palic po nocy nie ma iskry wymieniłrm aparat kostke stacyjki kopółke cefke jak jest ciepły pali na dotyk mam silnik AFT 1.6 101 km. czy może miał ktoś podobny problem? :-(

[ Dodano: 2008-11-27, 13:17 ]
witam mam problem z golfem nie pali po nocy nie ma iskry zmieniłem aparat,cefke,kostke stacyjki,kopółke. mam silnik AFT1.6 101km jak jest ciepły pali na dotyk. czy może to byc czujnik położenia wału? miał może ktoś taki przypadek?
marcinos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:47
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez młody88 » 27 lis 2008, o 15:35

no jeżeli wszystko jest ok to został tylko sterownik, jeżeli naprawdę iskry nie ma.
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Postprzez marcinos » 27 lis 2008, o 19:21

a gdzie szukac tego sterownika?czy może spróbowac od czujnika położenia wału. komputer nie wykazuje żadnych błedów.
marcinos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:47
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez KristoF » 27 lis 2008, o 19:57

a przewody zapłonowe masz dobre?? kiedy wymieniałeś??
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez marcinos » 28 lis 2008, o 00:09

przewody wymiieniałem w tamtym roku przed zimą przewody sa z górnej póły jeszcze rok polatają. A pozatym to iskry nie ma juz na przewodzie od cefki.
marcinos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:47
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez młody88 » 28 lis 2008, o 21:08

jeżeli ten silnik posiada czujnik wału tu na 70% to może być przyczyną.
Silniki VW przeważnie nie posiadały czujnika wału, sygnał pobierany był jedynie z czujnika HALLA w aparacie zapłonowym
młody88
Badacz tematu
 
Posty: 396
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 12:23
Lokalizacja: Radom

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości