Co to za kabel w mk3 ?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez pablomed » 28 lis 2008, o 23:20

młody88 napisał(a):Silniki VW przeważnie nie posiadały czujnika wału,
jak to nie, mają wszystkie golfy III na wtrysku wielopunktowym, oprócz 2E
marcinos napisał(a):jak jest ciepły pali na dotyk
wyjaśnisz? Jak go rozgrzewasz skoro nie pali? Napisz dokładniej.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

 

Postprzez marcinos » 29 lis 2008, o 01:04

z rana nie pali a po południu już normalnie jest choc nie zawsze nieraz podgrzewam suszarka do włosów w okolice aparatu po pieciu minutach pali. w sumie pod aparatem znajduje sie czujnik wału może to.stał 3 dni na warsztacie i palił wziołem na podwórko i rano nie zapalił.komp nic nie wykazuje.
marcinos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:47
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez pablomed » 29 lis 2008, o 13:36

możliwe że ten czujnik szwankuje, tylko czemu VAG tego nie pokazuje. Może w chwili gdy nie chce zapalić poproś kogoś o pomoc, nie kręci rozrusznikiem a ty patrz czy iskra gdzieś z kopułki nie ucieka, jeśli masz na kopułce oslonę zdejm ją na tą chwilę, łatwiej bedzie ewentualną ucieczkę iskry zobaczyć. I obecność lub brak iskry sprawdź na środkowym kablu do kopułki (ten od cewki). Jak niec to nie wyjaśni oczyść wtyk od czujnika wału.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcinos » 30 lis 2008, o 10:00

patrzyłem na kablu od cefki tam juz nie ma iskry. wtyka od czujnika jest ok nie zasniedziała jest. 3 dni było ok dzis znów nie chce palic.

[ Dodano: 2008-11-30, 15:08 ]
wymieniłem dzis czujnik położenia wału i nie pali dalej nie ma iskry.

[ Dodano: 2008-11-30, 15:10 ]
wymieniłem dzis czujnik położenia wału i nie pali dalej nie ma iskry.
marcinos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:47
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez KristoF » 30 lis 2008, o 21:37

możliwe że z cewką zapłonową coś jest nie tak.A masz immobilizer??
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez pablomed » 30 lis 2008, o 22:42

marcinos, niczego sie nie kupuje i nie wymienia bez diagnozy. Narażasz się na koszty, jeśli już to stosuj technikę podmiany, od kolegi czy na szrocie, zajmuje to mało czasu. I tak właśnie bym zrobił z cewką na twoim miejscu. Za piwko pożyczycz cewkę od kolegi z dowolnego golfa, odkręcenie dwóch śróbek mocujących cewkę i podłączenie do swojego auta na próbę trwa pięć minut.
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez marcinos » 1 gru 2008, o 21:09

sam troche mechanicze i prubuje sam dojsc. cefke zmieniałem też nic nie dało. cefka była brana ze szrotu może i była walnieta ale koles zapewniał mie że z jeżdzacego auta jest. zaraz przyjeżdza koles z kompem moze cos wykaze. dzis wymieniłem nawet przekaznik nr.30 i nic.

[ Dodano: 2008-12-02, 14:16 ]
niestety komp nie wykazuje żadnych błedów. Iskra sie pokazuje a za chwile ginie.
marcinos
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 27 lis 2008, o 13:47
Lokalizacja: olsztyn

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości