Coś cieknie pod klapą

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Coś cieknie pod klapą

Postprzez jarekddz » 8 lut 2011, o 11:56

Panowie, wklepałem kilka zdjęć, gdzie zauważyłem coś nieprawidłowego pod klapą...
O co chodzi ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Coś cieknie pod klapą

 

Postprzez liwinglawida » 8 lut 2011, o 13:27

jarekddz napisał(a):O co chodzi ?


za bardzo po garach dostał :-P i sie spocił...

Uszczelka pod pokrywą do wymiany chyba...
liwinglawida
 

Postprzez jarekddz » 8 lut 2011, o 14:18

No czasem na rozgrzanym silniku troszkę pocisnę... poza tym on już się poci od ponad roku...
A co z wtryskiem ? Dlaczego jest taki mokry ?
Poza tym zżera mi płyn do chłodnicy :zdegustowany:
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez liwinglawida » 8 lut 2011, o 15:10

A co z wtryskiem ? Dlaczego jest taki mokry ?


pewnie to samo co pod pokrywą...

jarekddz napisał(a):Poza tym zżera mi płyn do chłodnicy :zdegustowany:


Moze gdzieś nieszczelność powstała i spiepszo...
liwinglawida
 

Postprzez e2 » 8 lut 2011, o 15:16

Poza tym zżera mi płyn do chłodnicy :zdegustowany:


sprawdź czy nie masz masła na korku oleju, ale obstawiam po pierwsze wydmuchaną uszczelkę pod pokrywą zaworów, a uciekający płyn to może być oznaka wydmuchanej uszczelki pod głowicą
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 8 lut 2011, o 15:19

No trochę czasu już minęło od kiedy to się zaczęło... Też mi się wydaje, że to bedzie uszczelka pod głowicą... niestey ;/
Co się opłaca robić przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą ??

Poza tym masło na korku jest, ale to ponoć norma zimą....
Ostatnio edytowano 8 lut 2011, o 15:23 przez jarekddz, łącznie edytowano 1 raz
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez e2 » 8 lut 2011, o 15:22

no musisz splanować i wymienić, jak masz za dużo kasy to przy rozbieraniu można sprawdzić uszczelniacze, popychacze. Ja robiłem w nexii jeszcze remont to tylko uszczelka + planowanie i tyle.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jarekddz » 8 lut 2011, o 15:25

Ile wyniosła Cię ta przyjemność ? ;]
I ile BY wyniosła do tego wymiana uszczelniaczy i popychaczy ?
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez K@mil » 8 lut 2011, o 15:31

jarekddz napisał(a):Co się opłaca robić przy okazji wymiany uszczelki pod głowicą


jarekddz, :wsciekly:

Juz nie pamietasz ?

http://www.golf3.pl/topics9/nowy-stary- ... ght=remont

Tu ceny przykladowe w 1.8 bedzie podobnie (rozrzad tanszy)

http://www.golf3.pl/topics9/wymiana-sil ... t&start=15
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez mani51 » 8 lut 2011, o 16:14

jarekddz napisał(a):Też mi się wydaje, że to bedzie uszczelka pod głowicą... niestey


nie panikuj
jakby to była uszczelka pod głowicą to zapewniam Cię że przy okazji znikającego płynu miałbyś też problemy z zapowietrzającym sie układem chłodzenia

conajwyżej ta pod pokrywą zaworów do wymiany a przy wtrysku to posprawdzałbym zaciski na wężykach, głównie ten gruby od odmy.

i wyluzuj bo jak niektórych tu fantazja poniesie to odrazu pół samochodu by zmieniali z byle powodu :lol:
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez Dinuś » 8 lut 2011, o 18:02

jarekddz, tak jak pisze e2 , uszczelki poszy sie dyndac
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez jarekddz » 8 lut 2011, o 18:10

Ok, ile dam rady przejechać na tych spartolonych uszczelkach ?
Za ok 2 miesiące mógłbym go dać do wstawienia nowej uszczelki pod głowicą i splanowania...
Poza tym poszło 500 zł na nowe lampiony, a tu takie gówienko :-x
jarekddz
Members
 
Posty: 683
Dołączył(a): 23 lut 2009, o 23:47
Lokalizacja: Dolnośląskie
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 26 gości