gibon007er napisał(a):Wiec na chwile obecną podsumowując :
-podstawy alternatora z napinaczem i alternatora
-jednego weza idacego z bloku silnika
-filtr powietrza z przepływomierzem
bardzo fajnie by było ,gdyby na tym się skończyło
Witaj,
popierwsze zrób nowe zdjęcie z boku od strony akumulatora w kierunku filtra powietrza
-na tym zdjęcu co masz obecnie niewidać najwazniejszego,
-podstawe alernatora masz jest przykrecona do bloku silnika widać wyraźnie, niewiadomo tylko czy niejest uszkodzona,
sa dwa rodzaje podstaw do tego silnika
z klimą i bez klimy
tak samo alternator jest inny z klimą i bez ( w moim aucie ktos je pomylił i teraz alternator przeciera mi
górny wąż od układu chłodzenia, którego u ciebie nie ma )
połamany masz też wąż przewietrzania komory silnika oraz jego wlot z filtrem na pokrywie
rozrządu,
z fitra powietrza została tylko dolna część + brak przepływomierza powietrza i rury zasilającej silnik,
za fitrem powietrza jest też zawór par paliwa, który wygląda na uszkodzony.
dodatkowo napewno dojdzie ci filtr oleju i jego podstawa ( sądząc po dzwonie ze zdjęcia)
koniecznie zrub więcej zdjeć napewno lista się poszeży, jezeli silnik sie cofnoł to dojdzie jeszcze kilka ważnych szczegulów
pozdro ( jak chcesz kupić to nie kupój )