Witam mam takie pytanie czy to jest możliwe ze czujnik Halla pada bo gasnie mi jak osiagnie temperature 90 C. zadnych innyc objaw nie ma tylko te gasniecie i zastanawiam sie nad wymiana tylko nie wiem jak. ma ktos jakos fotoporade .?
rafal polecam kupic caly sprawny aparat zaplonowy bo by zmienic czujnik halla to hmmm szkoda nerwow czasu i kasy
ja wymienilem caly aparat
Aktualnie posiadam golfa III 1.9 TD umierajacego na ruda ospe i to >>> pozostale/chrysler-voyager-jaszczur-t77315.html a miałem tez audi 80 b4, byl tez golf III 1.8 GT i golf III kombi i vento.
mi wymieniał kuzyn, hall kosztował mnie tyle co za przesyłkę, wymiana czujnika zajęła mu jakieś 15 min tylko później ustawianie to jest problem. w ADY jest lżej, nie wiem jak w tym 1.6
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
zapłon?
jak aparat włożysz na partyzanta to zapomnij że silnik odpalisz. u mnie wymiana halla wyglądała tak że wyjęliśmy aparat zapłonowy z kuzynem, wymiana czujnika i aparat z powrotem do silnika na oko tak jak był wcześniej w ADY poza tym nie ustawia się zapłonu ręcznie przy pomocy lampy stroboskopowej.
Sarkazm - ponieważ strzelanie do idiotów jest wciąż nielegalne.
no własnie jak bym ustawił tak jak był wczesniej to co nie odpalił by? bo na innym forum wyczytałem zeby wkładac aparat tak ja był wcześniej . a jaka cena jest tego czujnika?
witam!
Ja tez podpinam sie do tematu,tylko z eu mnie ejst inny problem Gasnie po rozgrzaniu sie,ale podczas jazxdy,gdy chce zredukowac,lub zatrzymac sie po wcisnięciu sprzegła spadaja obroty i trzepie,albo gasnie;/.. Wymienione zostały kopułka,kable,palec..chce wymienic jeszcze swiece,ale mysle ze to nic nie da. Czy wymiana halla pomoze? Czy to mzoe byc cos innego?