

Moderator: Moderator
e-piotrek napisał(a):Witam wszystkichJa podobnie jak wy uzeram sie z kontrolka oleju na desce rozdzielczej swieci i mruga jak silnik dobrze sie rozgrzeje gdy dojerzdzam np.do skrzyrzowania (zatrzymuje sie) i silnik ma ok.900 obr/min gdy lekko wcisne pedal gazu - kontrolka gasnie.Wymienilem oba czujniki oleju i dalej to samo a olej wymienialem jakies 10 miesiecy temu.Ostatnio podjechalem do mechanika sprawdzic cisnienie oleju i wyszlo ze przy 2000 obr/min cisnienie wynosi 0.5 - chyba malo co nie ? - mechanik powiedzial ze to swiadczy o lekkim zuzyciu silnika ze to jest norma a - mam przejechane ok. 180 tys. silnik na benzynie , niewiem co o tym myslec ...a wkurza
mnie to jak szlak(mrugajaca kontrolka)
marko1967 napisał(a):kkkarol, co do pulsującej kontrolki od oleju na wyłączonym silniku a przekręconej stacyjce w pozycji 1 to normalka a więc wszystko jest OK pozdrawiam
wydaje mi się że jesteś w błedzie bo mam po wymieniane czujniki oleju i żaden nie jest wpięty na (,,krótko" też nie polecam) i poprzekręceniu stacyjki w pozycje 1 bez włączenia silnika kontrolka oleju cały czas mruga ale w chwili odpalenia silnika kontrolka gaśnie ale może ktoś z forumczyków bardziej jest w temacie i potwierdzi moją wypowiedz lub się mylę i mnie naprostuje pozdrawiamMEDIASPORY napisał(a):marko1967 napisał(a):kkkarol, co do pulsującej kontrolki od oleju na wyłączonym silniku a przekręconej stacyjce w pozycji 1 to normalka a więc wszystko jest OK pozdrawiam
Wydaje mi się że to nie jest normalka![]()
Kontrolka oleju pulsuje na wyłączonym silniku ,gdy jest do czujnika podpięta masa
To jeden ze sposobów pozbycia się włączania kontrolki i piszczenia w czasie jazdy.
(NIE POLECAM)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości