Moderator: Moderator
e-piotrek napisał(a):Witam wszystkich Ja podobnie jak wy uzeram sie z kontrolka oleju na desce rozdzielczej swieci i mruga jak silnik dobrze sie rozgrzeje gdy dojerzdzam np.do skrzyrzowania (zatrzymuje sie) i silnik ma ok.900 obr/min gdy lekko wcisne pedal gazu - kontrolka gasnie.Wymienilem oba czujniki oleju i dalej to samo a olej wymienialem jakies 10 miesiecy temu.Ostatnio podjechalem do mechanika sprawdzic cisnienie oleju i wyszlo ze przy 2000 obr/min cisnienie wynosi 0.5 - chyba malo co nie ? - mechanik powiedzial ze to swiadczy o lekkim zuzyciu silnika ze to jest norma a - mam przejechane ok. 180 tys. silnik na benzynie , niewiem co o tym myslec ...a wkurza mnie to jak szlak(mrugajaca kontrolka)
marko1967 napisał(a):kkkarol, co do pulsującej kontrolki od oleju na wyłączonym silniku a przekręconej stacyjce w pozycji 1 to normalka a więc wszystko jest OK pozdrawiam
wydaje mi się że jesteś w błedzie bo mam po wymieniane czujniki oleju i żaden nie jest wpięty na (,,krótko" też nie polecam) i poprzekręceniu stacyjki w pozycje 1 bez włączenia silnika kontrolka oleju cały czas mruga ale w chwili odpalenia silnika kontrolka gaśnie ale może ktoś z forumczyków bardziej jest w temacie i potwierdzi moją wypowiedz lub się mylę i mnie naprostuje pozdrawiamMEDIASPORY napisał(a):marko1967 napisał(a):kkkarol, co do pulsującej kontrolki od oleju na wyłączonym silniku a przekręconej stacyjce w pozycji 1 to normalka a więc wszystko jest OK pozdrawiam
Wydaje mi się że to nie jest normalka
Kontrolka oleju pulsuje na wyłączonym silniku ,gdy jest do czujnika podpięta masa
To jeden ze sposobów pozbycia się włączania kontrolki i piszczenia w czasie jazdy.
(NIE POLECAM)
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 32 gości