no właśnie na kompie nic nie wychodzi
[ Dodano: 2013-11-06, 15:20 ]
normalnie z wyczką nie idzie jezdzić bo tak nim targa że masakra przeważnie jak gazu dodaje na każdym biegu no i wiadomo na światłach tendencje do gaśnięcia i spadania obrotów.
[ Dodano: 2013-11-09, 01:13 ]
panowie a czy czujnik spalania stukowego może być przyczyną , szukałem se na necie ogólnie informacji o silniku aee i na jednym z forum kolega który ma też silnik aee ino że w polo napisał takie coś
witam wszystkich którzy borykają się z tym tematem ja w swojej polo wymieniłem prawie wszystko kable wys nap. świece, czyszczenie i adaptacja przepustnicy czujnik hala w aparacie i nic. Ale aby was nie dołować powiem jak znalazłem przyczynę
-wymieniłem czujnik spalania stukowego który jest w tym s-ku z tyłu między 3 a 4 cylindrem można się dostać z góry po zdjęciu obudowy filtra powietrza i wysunięciu wtyczki od rozrusznika
- następną sprawą była kalibracja [nie adaptacja] przepustnicy vagiem.
Dodam tylko że vag żadnych błędów nie pokazywał jeśli chodzi o przerywanie i gaśnięcie silnika. Życzę wszystkim powodzenia. DODAM TYLKO ŻE POLO ŚMIGA I JEST OK
ino patrząc na allegro niema nigdzie nowego takiego czujnika i pyt. do was za co on odpowiada i czy może to być przyczyna a na intercarsie zaś ten czujnik za 100 zł jest znalazłem używke na allegro za 10 zł tylko czy będzie sprawny
mam nadzieję że ktoś z was odpowie mi na pytanie pozdro
[ Dodano: 2013-11-09, 01:18 ]pablomed napisał(a):Link zapodałeś do czujnika do zupełnie innego silnika, ale numer widać , wystarczy go wklepać w Google i wiadomo.
U ciebie to jest zdaje się całość, cała przepustnica z nastawnikiem (tzw silniczek krokowy) i czujnik położenia przepustnicy (TPS) w jednej obudowie. I raczej tak się też wymienia czyli w całości. Tylko że byłoby to działanie w ślepo, może pomoże a może nie a część jest droga. Podepnij auto do komputera coś powinno konkretniej wyjść.
żeby poszło do góry