tak jak napisałem w podtytule, czyli G42, a jest to Intake Air temperature sensor, czyli czujnik powietrza zasysanego
dziękuję, juz go sobie znalazłem... i trochę mnie to zdziwiło swoja drogą. jakiś czas temu wymieniałem wtrysk (cały zeby sie nei bawić) bo mi padł totalnie (opór mierzony zgodnei z ksiażką "sam naprawiam" (strona 39) sie nei zgadzał, był za wysoki) a wyglada on mniej wiecej tak
i tu zaczynają sie schody, bo okazuje się ze sam wtyskiwacz który powinien mieć ok 1,6 Ohma to element numer (8). Jednak w ksiażce (s39) podany sposób pomiaru elementu (8) jest na stykach czujnika temperatury powietrza zasysanego (7), a więc opór jaki będzie wyjściowy to kombinacja oporu wtryskiwacza(8) i czujnika temperatury (7)
jak to rozumieć? albo pytanei zadam inaczej - jak zmierzyć wartosci oporu czujnika temperatury powietrza zasysanego a jak oddzielnei wtryskiwacza wg tabeli na stronie 39?