czy mozna wyregulowc wolne obroty?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Postprzez Imper » 21 lut 2008, o 15:29

no tak ale wy mowicie caly czas o mono trysku a ja sie pytam o wielopunktowy wtrysk... obroty sapdaja mi do 600 co rpawda samochod normalnie pracuje ale sa za duze wstrzasy jak na moje wiec chce to zmienic kto wie jak to zrobic?? albo czy w ogole moge sam to zrobic??
Avatar użytkownika
Imper
Members
 
Posty: 1601
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 02:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez staszek » 22 lut 2008, o 11:33

napewno jest tam jakaś regulacja ! popatrz gdzieś kolo przepustnicy
Avatar użytkownika
staszek
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 6 lut 2008, o 13:45
Lokalizacja: siedleczka

Postprzez vwgolfiii » 25 lut 2008, o 18:27

staszek napisał(a):przy monowtrysku tam gdzie zaczepiona jest linka gazu tam z tyłu jest taka mała śrubka którą się reguluje przepustnice powietrza i jeśli chcesz mic mniejsze obroty to musisz ją troszkę wykręcić, cięszko sie tam dostać ona jest na takiego małego imbusa

wszystko niby proste, ale ... gdy ja wykrecam to najmniejsze obroty jakie sie ustawią to ok 950 obr/min, pozniej moge ja wykrecac i wykrecac a to i tak nic nie daje poniewaz na dole tej dzwigienki przepustnicy jest druga srubka na malego imbusa ktora opiera sie o trzpien regulatora wolnych obrotow. i nawet gdy srubke ta dolna tez wykrece 950 to min. ale jedno mnie niepokoi- otoz z tej czarnej obudowy regulatora na wierzchu jest okolo 10mm takiej sprezynki (jakby jej nie bylo albo wiecej bylo schowane w obudowie mozna by ustawic mniejsze obroty, bo dzwigienka przepustnicy nie opierala by sie o nia) i teraz moje pytanie do Was - czy tez macie ok 10 mm sprezynki poza obudowa. jazda tez jest z tym uciazliwa poniewaz gdy sie lekko nacisnie pedal gazu obroty wzrosna np do 1300 obr i gdy puszcze to obroty spadna dopiero po chwili (na wyzszych obrotach od razu spadaja)a gdy jade mam na jakims biegu (np 3) i lekko puszcze gaz to mocno nim raz szarpnie, gdy dodam lekko gazu zeby utrzymac predkosc lub przyspieszyc tez nim mocno szarpnie i przyspiesza. moze to regulator wolnych obrotow do wymiany??
Avatar użytkownika
vwgolfiii
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 14:08
Lokalizacja: KatoVWice

Postprzez MysieQ » 1 mar 2008, o 17:16

Witaj, osobiście zasugerowałbym Ci wybranie się do jakiegoś obeznanego mechanika-elektronika bo czasem warto! Również miałem problemy z obrotami (silnik 1.8 ABS + LPG BRC), autko miało przeciwnie aniżeli u Ciebie - za niskie obroty, okazało się przy okazji, że sonda lambda daje odczyty jak na "wariackich papierach". Znajomy zdiagnozował mi komputerem spalanie, dostawił obroty, przy dostawianiu pytał czy silnik jest żwawy - czy potrzeba podnieść moc i czy przy dociśnięciu gazu nie ma na początku tzw. "muła". Jak widzisz więc elektroniką można wiele, śrubka owa rzeczywiście służy do regulacji obrotów a żeby tego dokonać, wygodnie jest zdjąć górną plastykową puszkę. W twoim dobrze by się było wybrać do kogoś na elektronikę, mechanik zapewne wyregulował by elektronicznie zapłon i omawianą przez Was śrubką dopełnił zabiegu kosmetycznego :-) Od razu wiedziałbyś czy wszystko w silniczku "gra" jak należy ;-) Pozdro ;-)
MysieQ
Czytacz
 
Posty: 70
Dołączył(a): 16 lut 2008, o 19:50
Lokalizacja: Sandomierz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości