Witaj, osobiście zasugerowałbym Ci wybranie się do jakiegoś obeznanego mechanika-elektronika bo czasem warto! Również miałem problemy z obrotami (silnik 1.8 ABS + LPG BRC), autko miało przeciwnie aniżeli u Ciebie - za niskie obroty, okazało się przy okazji, że sonda lambda daje odczyty jak na "wariackich papierach". Znajomy zdiagnozował mi komputerem spalanie, dostawił obroty, przy dostawianiu pytał czy silnik jest żwawy - czy potrzeba podnieść moc i czy przy dociśnięciu gazu nie ma na początku tzw. "muła". Jak widzisz więc elektroniką można wiele, śrubka owa rzeczywiście służy do regulacji obrotów a żeby tego dokonać, wygodnie jest zdjąć górną plastykową puszkę. W twoim dobrze by się było wybrać do kogoś na elektronikę, mechanik zapewne wyregulował by elektronicznie zapłon i omawianą przez Was śrubką dopełnił zabiegu kosmetycznego

Od razu wiedziałbyś czy wszystko w silniczku "gra" jak należy

Pozdro
