Czy to brak kompresji?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Czy to brak kompresji?

Postprzez Krzynior23 » 3 mar 2013, o 21:15

Mianowicie, przy odpalaniu rozrusznik kręci jak wściekły, a obroty się nie podnoszą.
Krzynior23
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 21:53
Lokalizacja: Kalety

Czy to brak kompresji?

 

Postprzez prezesik » 3 mar 2013, o 22:09

A rozrusznik kręci silnikiem, czy sam wirnik rozrusznika się kręci?
Avatar użytkownika
prezesik
Members
 
Posty: 4869
Dołączył(a): 25 lut 2008, o 20:06
Lokalizacja: Łęczyca

Postprzez opolanin » 4 mar 2013, o 01:07

Krzynior23, jeśli rozrusznik kręci jak wściekły, więc nie ma oporu stawianego przez silnik, sprawdz bendiks
opolanin
 

Postprzez Krzynior23 » 4 mar 2013, o 02:54

opolanin, Bendiks był by wtedy, jak by było tak jak pisał prezesik25, że sam wirnik rozrusznika słychać, tak mi się przynajmniej wydaję, natomiast mi auto zgasło w czasie jazdy i po zatrzymaniu nastąpiła próba uruchomienia silnika, właśnie z takim skutkiem, dopiero po kilku godzinach załapał, dlatego wydaje mi się, że gubi kompresję, dodam też, że lubi olej wypić 1.4 Kat.
Krzynior23
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 21:53
Lokalizacja: Kalety

Postprzez pietrasiak2 » 4 mar 2013, o 08:01

Krzynior23 napisał(a):opolanin, Bendiks był by wtedy, jak by było tak jak pisał prezesik25, że sam wirnik rozrusznika słychać, tak mi się przynajmniej wydaję, natomiast mi auto zgasło w czasie jazdy i po zatrzymaniu nastąpiła próba uruchomienia silnika, właśnie z takim skutkiem, dopiero po kilku godzinach załapał, dlatego wydaje mi się, że gubi kompresję, dodam też, że lubi olej wypić 1.4 Kat.

Moim zdaniem to wina cewki lub hala jak na zimnym odpalił . Iskrę sprawdzałeś czy ma jak kręcił , a nie odpalał? :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez opolanin » 4 mar 2013, o 12:49

Krzynior23, to sprawdz czy ma iskrę, jeśli nie ma, sprawdz czy prąd do cewki dochodzi i czy paliwo pompuje, potem zobaczymy co dalej.
opolanin
 

Postprzez Krzynior23 » 17 mar 2013, o 01:20

Sprawdziłem, nie było iskry, natomiast miałem cewkę zapłonową popękaną z każdej strony, wymieniłem na nową, problem uległ na 4 dni, natomiast dzisiaj na szczęście już na podwórku zgasł na wolnych obrotach, po próbie uruchomienia kręcił jak poparzony, nie wiem co dalej robić.... :orany:
Krzynior23
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 21:53
Lokalizacja: Kalety

Postprzez relaniu » 18 mar 2013, o 08:50

wymien jesczze kable, najlepiej zobacz jakiego koloru jest iskra, jezeliby bylo ok to mozesz tez wymienic filter paliwa, mi to pomoglo, a tak to zdjac kopulke, zobaczyc w jakim jest stanie, mozesz ja wyczyscic, to samo z paluchem

[ Dodano: 2013-03-18, 08:11 ]
acha dodam jeszcze ze z tego co piszesz mogles trafic na felerną cewke, mialem dokladnie te same problemy co ty: nie chcial wogole zapalic, wymienilem kable swiece kopulke paluch i na koniec wymienilem cewke zaplnowa, nie zapalil iwec oddalem do mechanika okazalo sie ze swiece nie pasowaly do mojego gofera wiec wstawili swoje i powiedzielm zeby odrazu ta cewke nowa wstawili skoro i tak nie moge jej zwrocic, poczym golfina zaczela gasnac na cieplym i musialem czekac 3h! zanim ostygnie zeby znowu zapalil, okazalo sie ze cewka na cieplym silniku robila jakies zwarcie w ukladzie
relaniu
Czytacz
 
Posty: 52
Dołączył(a): 30 sie 2012, o 03:48
Lokalizacja: olsztyn

Postprzez Krzynior23 » 29 mar 2013, o 23:58

Problem nadal istnieje, ze znajomym trochę pokopaliśmy, pomierzyliśmy napięcie, oporności itd. doszliśmy do wniosku, ze padł sterownik główny tzw. komputer co jest pod podszybiem, teraz pytanie, czy to może być to? że pochodzi parę minut, a potem gubi iskrę?
Krzynior23
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 21:53
Lokalizacja: Kalety

Postprzez pablomed » 2 kwi 2013, o 20:05

Pewnie że może być ale na samym końcu się podejrzewa awarie sterownika, najpierw podejrzewaj że trafiłeś wadliwą cewkę albo że awarii uległ czujnik halla albo jeśli Twój silnik go ma (nie pamiętam) to czujnik obrotów wału korbnowego.
A może masz jakieś dodatkowe odcięcie - blokadę związana z dokładanym alarmem. Jak zachowuja się kontrolki licznika przy odpalaniu, normalnie czy same gasną za wczas to wygląda? Jesli masz obrotomierz obserwuj go, powinien trochę sie ruszyć przy kręceniu rozrusznikiem, jeśli tego nie robi - przemawaia za hallem.
Nie za bardzo sobie wyobrażam jak zdiagnozowaliście usterkę sterownika silnika, trzeba pod VAG się podłączyć
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez Krzynior23 » 2 kwi 2013, o 21:43

Niestety VAG nic nie wykrywa.. potem wrzucę filmik co się dzieje, gdy zgaśnie.
Jest filmik, jak chodzi, zgaśnie i nie odpala poprzez brak iskry, oraz jak zapali i zaraz zgaśnie.
http://www.youtube.com/watch?v=g9GmAT0H ... e=youtu.be
Krzynior23
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 12 paź 2012, o 21:53
Lokalizacja: Kalety

Postprzez pietrasiak2 » 3 kwi 2013, o 07:28

mnie się widzi że masz problem z pompą paliwa , a nie ECU, a sprawdź jeszcze kostkę stacyjki :-)
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 70 gości

cron