Czy to pompa paliwa?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Czy to pompa paliwa?

Postprzez krisss.79 » 1 lis 2009, o 15:58

Witam.Panowie dzisiaj wsiadam rano do autka,golfik stal 2 w garazu,odpalam auto silnik zaczyna pracowac jakby na 3 gary[jak traktor],wyjechalem z garazu,dodalem troche gazu,zgasilem i znow odpalilem.Auto zaczelo normalnie pracowac,i teraz moje pytanie;czy to moze byc wina pompy paliwa?,zauwazylem ze dzieje sie tak gdy w baku jest malo paliwa[u mnie bylo z 12litrow wiec pompa powinna normalnie zaciagac.Co o tym sadzicie?,czy to pompa?.
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Czy to pompa paliwa?

 

Postprzez KristoF » 1 lis 2009, o 16:43

pompa nie ma nic do tego, bo wtedy przerywałby zawsze nawet na ciepłym silniku(i nie kręciły sie silnik do odcięcia jak ciepły), raczej brak iskry na któryms cylindrze(wilgoć), albo wypadanie zapłonów na jednym(wilgoć albo wypalenie świec, kiepska izolacja na kablach WN).... u mnie było podobnie jak kupilem auto, wymiana kabli i świec rozwiązało problem.
Był Golf3- największy błąd mojego życia...
a teraz...
Elegancja, komfort , nienaganna jakość i aksamitnie pracujący silnik Millera ;]
KristoF
Members
 
Posty: 675
Dołączył(a): 31 lip 2008, o 13:58
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez K@mil » 1 lis 2009, o 16:47

pompa raczej nie...


pierwsze co to zadaj sobie pytanie ile km temu byly wymieniane swiece ... jak dawno to zmien... jak masz gdzies dostep, to albo sam sprawdz albo jedz na sprawdzenie kompresji kazdego tloka... jesli kompresja bedzie slabsza na jednym z tlokow to zostana jeszcze kable ale jak kto nie pomoze to albo lewe powietrze (zalezy na ktorym tloku bedzie slabsza kompresja) albo zawory tak jak napisal kolega wyzje albo pierscienie...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez krisss.79 » 1 lis 2009, o 16:55

Panowie swiece wymienialem 3 tygdnie temu na NGK,tak samo nowe kable BERU,wczesniej mialem kable JANMORA i na dwoch gniazdach wypadaly zaplony,autko przerywalo i dlawilo sie tylko wtedy gdy bylo wilgotno lub dluzej postal.Tutaj cyrki sie dzieja przewaznie wtedy gdy mam malo beny,wiec w pierszej kolejnosci przyszla mi do glowy pompa,jutro zobacze swiece moze ktoras jest nie dokrecona,ale wtedy caly cza by tak chodzil jak traktor.Hmmm :-| sam juz nie wiem :zalamany:
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez Tomuś » 1 lis 2009, o 17:04

Ja stawiam na wilgoć. U mnie też tak się parę razy zdarzyło ale rzadko i tylko po dłuższym postoju lub w czasie mgły i deszczu. Za bardzo się tym nie przejmuje ;-)
Avatar użytkownika
Tomuś
Badacz tematu
 
Posty: 207
Dołączył(a): 31 sie 2008, o 16:38
Lokalizacja: Jastrzębia

Postprzez Dinuś » 1 lis 2009, o 17:12

ja mam podobnie nie ze chodzi jak traktor ale czuje inna prace silnika ,dam delikatnie gazu i jest ok ,na pewno to nie pompa ,bo pompa albo zaciaga paliwo bo dziala albo wogle nie odpalisz , ,sprawdz cewke kopulke czy nie ma wilgoci :D ale nie masz czym sie przejmowac , ;-)
Avatar użytkownika
Dinuś
Members
 
Posty: 1506
Dołączył(a): 29 wrz 2009, o 14:02
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Postprzez krisss.79 » 1 lis 2009, o 21:09

Tomuś moze masz racje,swiece i przewody zmnienilem wczesniej bo byly wieksze cyrki z iskra;],do puki jezdzi i nic sie powaznego nie dzieje to niema co grzebac,bo jak zaczniesz grzebac to jeszcze bardziej popaprasz :-D :-D,dzieki za odpowiedzi,Pozdro ;-)
moj-golf/moja-golfina-t16966.html
Zapraszam do ogladania mojego golfa
Avatar użytkownika
krisss.79
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21 paź 2008, o 17:29
Lokalizacja: zielona gora

Postprzez emilson » 1 lis 2009, o 22:57

kopułke i palec wymieniales zobacz czy nie ma oleju w niej....bo mogl szczelic wlasnie oring na aparacie i w momencie zimnego silnika iskra odpowiednio nie oscyluje na kazdy z cylindrow....
wina moze tez byc w przekaznikach jakis zimny lut itp
Pompa jak umiera to wyje jesli nie slychac jej na wolnych czy tez przy 6 tys rpm to znaczy ze jest dobra
Avatar użytkownika
emilson
Badacz tematu
 
Posty: 234
Dołączył(a): 30 sie 2008, o 13:26
Lokalizacja: Lubliniec


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości