Czy to silniczek krokowy?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

Czy to silniczek krokowy?

Postprzez Szumajac » 7 sty 2008, o 09:55

Witam
Jeżeli możecie mi pomóc zdjagnozować problem to byłbym wdzięczny. A mianowicie: obroty na benzynie i gazie delikatnie skaczą, przy większej prędkości jest wszystko ok. Podczas postoju drży cały samochód, nieraz mam wrażenie że chodzi jak czołg ;) Mam silnik 1,6 z 95 r
Pozdrawiam
Jacek [/list]
Szumajac
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 10:47
Lokalizacja: L-wo

Czy to silniczek krokowy?

 

Postprzez arek ryba » 7 sty 2008, o 10:12

sprawdz na początek ustawienie zapłonu!! groszowa sprawa u fachowca
Avatar użytkownika
arek ryba
Members
 
Posty: 701
Dołączył(a): 24 paź 2007, o 11:24
Lokalizacja: grudusk

Postprzez miras » 7 sty 2008, o 10:19

Pierwsze co przychodzi mi do głowy to silniczek krokowy, natomiast ustawienie zapłonu raczej odpada jeśli na większych obrotach jest ok.Napisz czy przy rozgrzanym silniku masz to samo.
Avatar użytkownika
miras
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 07:53
Lokalizacja: Krośniewice

Postprzez Redrick » 7 sty 2008, o 17:23

jeśli masz 1.6 pełen wtrysk to zapłon masz sterowany komputerem podobnie jak obroty muj tez na wolnych tak chodzi a obroty jak delikatnie faluja i idzie jeździć to sie nie przejmuj
Avatar użytkownika
Redrick
Czytacz
 
Posty: 133
Dołączył(a): 14 lip 2007, o 19:14
Lokalizacja: Szamotuły

Postprzez JETI MK3 » 7 sty 2008, o 22:59

AREK I MIRAS WIDZĘ ŻE MACIE SILNIKI 1.8 I ZNACIE SIE TROCHĘ WIĘC MAM PYTANKO.
MAM TEŻ MK3 1.8 90KM. I NASTĘPUJĄCY PROBLEM:
GOLFINA ZARÓWNO PODCZAS JAZDY JAK I POSTOJU DZIWNIE SIE ZACHOWUJE. KIEDY NA POSTOJU ( OCZYWIŚCIE Z ODPALONYM SILNIKIEM) WDUSZE MU ENERGICZNIE GAZU TO NAJPIERW SIE PRZYDUSZA A POTEM DOPIERO ZWIĘKSZA OBROTY. DRUGI PROBLEM JEST TAKI ŻE KIEDY JADE ( NIEZALEŻNIE OD PRĘDKOŚCI, TEMPERATURY SILNIKA ANI TEŻ BIEGU ) NP. NA 4 BIEGU I WCISNE SPRZĘGŁO TO OBROTY ZAMIAST OD RAZU SPADAĆ TO POCZĄTKOWO SAME PODCHODZĄ WYŻEJ A DOPIERO PO JAKIŚ 2-3 ( CZASAMI NAWET DŁUŻEJ ) OPADAJĄ. CO TO K..WA JEST? BYŁEM JUŻ U KILKU MECHANIKÓW ALE ŻADEN Z NICH NIE WIEDZIAŁ O CO KAMAN. MOŻĘ WY WIECIE?

[ Dodano: 2008-01-07, 22:01 ]
CZEKAM NA ODPOWIEDZ I Z GÓRY DZIĘKI BO NAPRAWDĘ MNIE TO JUŻ WKU...A POZDRAWIAM...................
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez miras » 9 sty 2008, o 09:35

Witaj JETI MK3 jeśli wciskasz pedał gazu bardzo szybko na max, to na pewno początkowo się silnik przydusi na moment ale zaraz powinien wejść na normalne obroty, sprawdzałem u siebie ale jeśli bardzo wolno się zbiera to częstą usterką jest brudna przepustnica- wystarczy przemyć. Jeśli chodzi o obroty to na postoju wprowadz go na wyższe obroty i szybko puść pedał gazu jak obroty spadają powoli pewnie blokuje się linka od gazu, często wystarczy ją naoliwić. Powodzenia.
Avatar użytkownika
miras
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 30 wrz 2007, o 07:53
Lokalizacja: Krośniewice

Postprzez Szumajac » 9 sty 2008, o 10:36

Dzieki za odpowiedzi. Niestety bylem u mechanika i powiedzial ze przypalony mam jeden tlok. Sprawdzil cisnienie we wszystkich i w 3 bylo 13 atmosfer, natomiast w jednym tylko 7. Grubsza robota. Nie wiem czy po fachowemu nazywam te czesci , ale chyba wiecie o co chodzi.
Pozdrawiam
Szumajac
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 4 sty 2008, o 10:47
Lokalizacja: L-wo

Postprzez JETI MK3 » 9 sty 2008, o 15:24

MIRAS. DZIEKI ZA ODPOWIEDZ ALE TO NIE WINA LINKI OD GAZU. TA EWENTUALNOść ZOSTAłA JUż SPRAWDZONA. ALE JESZCZE JAK TYLKO BęDę MIAł CHWILę TO ODWIEDZę ELEKTRYKA NIECH PODEPNIE KOMPUTER I SPRAWDZI CO MU DOLEGA.

[ Dodano: 2008-01-09, 14:26 ]
AHA I OBROTY SPADAJA NORMALNIE ALE ZANIM TO ZROBIA NAJPIERW TROCHE SIE PODNOSZA I STOJA TAK PARE SEKUND I DOPIERO SPADAJA
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez tomas83 » 13 sty 2008, o 09:40

JETI MK3 przekręć kopułkę do przodu to nie powinien ci sie przyduszać. ja tak miałem. Przesunąłem jakieś 0.5 cm do przodu i jest już dobrze. Jak u Ciebie to też to to przy okazji ze 2 koniki odzyskasz :lol: pozdrawiam
Avatar użytkownika
tomas83
Czytacz
 
Posty: 26
Dołączył(a): 26 gru 2007, o 23:39
Lokalizacja: trzebiel

Postprzez JETI MK3 » 13 sty 2008, o 12:10

DZIĘKI TOMAS. JAK ZNAJDE CHWILE TO SPRAWDZE TA KOPUŁKĘ.
A W TEMACIE TYCH DZIWNYCH OBROTÓW W MOIM GOLFIARZU TO W SOBOTE WYMONTOWAŁEM SILNICZEK KROKOWY I PRZEMYŁEM GO NITRO. NIESTETY EFEKTU ŻADNEGO TO NIE PRZYNIOSŁO. ZNAJOMY MECHANIK STWIERDZIŁ, ŻE MOŻE BYĆ SPIERD....A SONDA ALBO TAKA KOSTKA Z KABLAMI UMIEJSCOWIONA PRZED SILNIKIEM.
JETI MK3
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 30 gru 2007, o 14:48
Lokalizacja: ŚREM

Postprzez cinek_nn » 13 sty 2008, o 19:01

moze byc to silniczek krokowy albo przepływonierz ale czytalem tez ze moze to byc cos zwiazane z cewka
cinek_nn
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 13 sty 2008, o 14:43
Lokalizacja: Głogów

Postprzez deexter1 » 30 kwi 2008, o 20:21

WITAM MA GOLFA 1.4 NA WOLNYCH OBROTACH TRZESIE JAK starym dieslem,wymienilem juz kopulke,palec ,kable,sonde lambda ,poduszki silnika ,swiece,wyczysciłem krokowy,zapłon był ustawiany mam juz dosc pomocy
DEX
deexter1
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 30 kwi 2008, o 20:02
Lokalizacja: gdynia


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości