Odkręcasz bodajże 8 nakrętek trzymających dekiel.
Będziesz musiał zdjać linkę gazu, tam jest taka spinka regulacyjna, którą trzeba wydłubać.
2 nakrętki ukryte są w tym plastiku od wtrysku. Trzeba podważyć pokrywkę i wcisnąć tam klucz nasadowy.
Po odkręceniu nakrętek po lewej stronie masz takie ucho plastikowe, mocowane na 2 z ww. nakrętek.
Po prawej luzujesz cybant odmy i ją ściągasz.
Obok masz przewody mocowane do silnika za pomocą małej śrubki - odkręcisz ją płaską 10-tką.
Z przodu i z tyłu dekla są takie metalowe listewki, możesz je zdjać po odkręceniu wszystkich śrub.
Po zdjęciu dekla czyscisz krawędzie czymś co nie zarysuje ich za bardzo. Śrubokręt niezalecany. Najlepiej jakiś plastik albo w ogóle drewno. Stara uszczelka była prawdopodobnie 3 częściowa, wiec wyjmiesz z prawej strony takie półkole, oskrobiesz krawędzie dookoła ale żeby nic nie wpadło ci do silnika.
Dekiel myjesz w ropie, albo preparatem do czyszczenia silnika, wycierasz. To samo tyczy się innych elementów czyli plastikowego ucha, które zdjałeś z prawej strony oraz tych dwóch metalowych listewek.
Pakujesz nową uszczelkę - tylko żadnych silikonów i innych mazideł. Jeśli kupisz tą uszczelkę co ja to nie ma problemu. Zakłądasz dekiel, listewki, ucho, wciskasz obudowę wtrysków, zapinasz linkę gazu, montujesz odme, kable po prawej tą śrubką, wszystkie nakrętki dokręcasz, ale nie za mocno i po zabawie.
Może być też tak, że masz krzywy dekiel zaworów. Przyłóż go do jakiegoś płaskiego miejsca i sprawdź. (oczywiście zanim go zamontujesz)
Powodzenia. Kup dobrą uszczelkę.