czy to wyrok dla silnika?

Wszystkie informacje o silnikach benzynowych.

Moderator: Moderator

czy to wyrok dla silnika?

Postprzez killah » 30 gru 2010, o 22:43

cześć

byłem dzisiaj na pomiarze ciśnienia oleju i wyszło że jest wsio ok.

przy okazji pogadałem sobie z mechanikiem o możliwych przyczynach falowania obrotów. No i sprawdził mi poziom oleju bo mu powiedziałem że dużo jest - faktycznie jest tak górny stan. Powiedziałem że niedawno odlałem ze 100 ml. Mechanik stwierdził że mam przez tydzień sprawdzać poziom oleju bo istnieje prawdopodobieństwo że silnik jest zalewany przez paliwo i ucieka przez pierścienie. Dlatego może się dusić na jałowym. Dodatkowym zjawiskiem jest to że jak go przebutuje to potem bardziej falują mu obroty.

Tak więc pytanie. Jeśli okaże się że serio ucieka przez pierścienie paliwo to szukam nowego silnika?
killah
 

czy to wyrok dla silnika?

 

Postprzez K@mil » 30 gru 2010, o 23:02

killah napisał(a):Tak więc pytanie. Jeśli okaże się że serio ucieka przez pierścienie paliwo to szukam nowego silnika?


z tego co pamietam to wymieniales 1.8 na 2.0 ;p czyli zmieniles slinik. Jak teoria mechanika bedzie prawdą to kupiłes silnik do "pupki"... no i pytanie nachodzi samo, czy jak kupisz drugi motor a w nim tez bedzie coś nie tak, co wtedy ?

Ja polecałbym bardziej remont tej jednostki bo wtedy wiesz co masz a nie znów znak zapytania przez pierwsze km

Co do dostawania sie benzyny do oleju to wez otworz korek wlewu oleju i wąchnij sobie jak smierdzi czy czuć mocno benzyne)... tylko trzeba jeszcze pamiętać że benzyna szybko wyparowywuje z oleju :mrgreen:

Nie muszą byc to pierscenie... moze byc uszczelka pod glowica, uszczelniacze
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez killah » 30 gru 2010, o 23:04

masz rację. Jeśli da się to wyremontować to to zrobię, Jednak reklamacja poleci.
killah
 

Postprzez K@mil » 30 gru 2010, o 23:12

killah napisał(a):. Jeśli da się to wyremontować to to zrobię


najpierw trzeba postawić diagnoze jak cisnienie oleju jest dobre to jest duzy + :) ...
Trzeba rozebrać głowice zobaczyc czy próg jest duzy czy pierscienie trzymaja olej (jak chce sie zrobic szybki remont), jak dokladny to odrazu ściagać miske i wymieniać co sie da i na co nam fundusze pozwalają... dobrze ze masz 8v :P a nie 16, tanszy remoncik
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez pablomed » 31 gru 2010, o 16:42

a co ze spalaniem, bo paliwo w oleju to albo marne pierścienie albo ciągle przebogacona mieszanka z przyczyn złego działania wtrysku
pablomed
Members
 
Posty: 5992
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 18:01
Lokalizacja: małopolskie

Postprzez killah » 31 gru 2010, o 18:10

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=374184

żadne z objawów co gościu opisał do mnie nie pasują.

spalanie w normie. Jeżdżę jakieś 20 km dziennie na 2-3 potem trasa 4-5 a i tak się wyrabiam ze spalaniem tyle co w lato 1.8

Po odkręceniu korka nie było czuć beny
killah
 


- - -



Powrót do Silniki benzynowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości