Witam wszystkich mam pytanie do znających temat, miałem w swoim golfie silnik ABS czyli
1.8 90KM niestety skończył mi sie i musiałem poszukać innego jak to bywa po kilku nie udanych akcjach( kilka silników które dostałem stały na podwórku i sie nie kręciły zardzewiały od środka) znalazłem silniczek w dobrym stanie wiec żeby nie robić roboty dwa razy kupiłem wszelkie możliwe uszczelki , uszczelniacze, zimeringi, paski, czujniki , ogółem wszystko co mogło szwankować po załadowaniu silnika do autka pierwsze jazdy testowe były spokojne żeby sie silniczek ułożył, gdy nadszedł czas w którym mogłem sprawdzić czy mój "nowy" silniczek kreci sie lepiej od starego doznałem szoku nie mogłem sie rozpędzić więcej niż do 160Km/h a i do tej prędkości potrzebowałem niemal ze pasa startowego, po zmierzeniu wszystkich parametrów nic sie nie wyjaśniło wtedy ruszyło mnie zeby odczytać numer silnika a ze był bardzo mocno skorodowany zajęło to trochę czasu i wtedy okazał sie ze jest to jeszcze gorszy cienias niż miałem AAM tylko 75KM, po tej krótkiej rozprawce mam pytanie czym sie różnia te dwa silniki, bo jeśli tylko np głowica lub wałkiem rozrządu to da radę wymienić czy może tłokami , korbowodami i wtedy lipa, w sumie kupiłem juz drugi silnik ale nie chce ni sie znowu go przekładać. Pozdrawiam wszystkich