ok , czekam na odpowiedź , niewiem co ma byc zaślepiene jak kupiłem auto 3tyg temu to miał wszystko seryjne , ja wstawiłem stożek tylko niemamiejsca na zimny dolot , i zamiast kata dałem rurę , i nadal jest muł na ciepłym silniku (na zimnym jest lepiej) . nic przy kolektorze przepustnicy nie tykałem . przeczyściłem przepływomierz (brudny mocno niebył ale druciki czarne teraz srebrne , nie sprawdzę czy dało to coś bo śniegu napadało umnie tyle ze trakcji nawet 1.0 niema..

) .
napiszcie jak sprawdzić sondę lambda ?
czy idzie zastąpić tą zwężkę od gazu czymś większym tak zeby byłą średica wlotu jak w serii ?
ta klapa jednak zmniejsza średnicę dolotu co pewnie pogarsza osiagi ? jak wywalę ją to trzeba regulować znowu lpg czy nie trzeba ? dalej już zwęzki niemam żadnego miksera itp. tylko od reduktora rura w kolektor ssący i tyle wiec jedyną zwężką jest ta klapa .
[ Dodano: 2013-03-11, 15:59 ]sprawdziłem dokładnie i jednak jest też mikser więc i on zwęża, ta cała instalacja lpg co mam jest do wywalenia , jak gazownik powiedział kupić używkę sekwencję 400zł zestaw naprawczy listwy wtrysków i reduktora i mamy za ok 700zł nową sekwencję